Dilluns, 22 de juny, a les 11 hores, a la seu de la CONFAVC a Barcelona

Presentació dels Diàlegs per una Catalunya Social

Diverses entitats, com l’ANC, Federalistes d’esquerres i la Plataforma x una Catalunya Social -representada per CCOO, UGT i la FAVB-, davant el procés que viu Catalunya, i compartint una voluntat de canvi transformador amb visions diferents sobre el futur polític, ens hem anat autoconvocant els darrers mesos. L’objectiu ha estat el de trobar un espai de diàleg en temàtiques socials, amb persones i organitzacions, afavorint la conversa tranquil·la, en confiança, en la recerca de propostes comunes a partir de la suma de voluntats, i propiciant l’acord al voltant de línies estratègiques d’aplicació immediata pel nou Govern sortint de les properes eleccions al Parlament de Catalunya. També, amb l'horitzó de com configurar un model social per a la Catalunya del futur.

Dilluns, 22 de juny, a les 11 hores, a la seu de la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) a Barcelona (c/ Doctor Aiguader, 18), se celebrarà una roda de premsa per presentar el procés d’aquests Diàlegs per una Catalunya Social, que s’inicien aquest mes de juny i tractaran temes com la sanitat i salut ambiental, el benestar, l'exclusió i la pobresa; l'habitatge, l'educació i les relacions laborals.

A la roda de premsa, hi assistiran les persones representants de les entitats que hi donen suport, entre elles:

- Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

- Josep Maria Álvarez, secretari general d’UGT de Catalunya

- Lluís Rabell, president de la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB)

- Jordi Sánchez, president de l’Assemblea Nacional de Catalunya (ANC)

- Carme Valls, vicepresidenta de Federalistes d’Esquerres