Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Conferència "El futur del treball" en el centenari de l'OIT

Demà divendres, 12 d'abril, a partir de les 9.30 hores, a la Casa del Mar (c/ Albareda, 1, Barcelona), amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia que el frau i l'evasió fiscal roben al teixit productiu i al sistema del benestar recursos imprescindibles per garantir unes condicions de treball i de vida dignes

En el Dia d'acció global contra els caus fiscals (3 d'abril), el sindicat es suma a la concentració d'avui a les 18.30 hores, davant de la delegació de la Comissió Europea a Barcelona.

més informació »

El Consell Sindical Interregional (CSIR-Pirimed) presenta a Figueres el seu projecte POCTEFA per fer actuacions transfrontereres

Demà divendres, 29 de març, a les 11.30 hores, a Figueres.