Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Debat "Els drets laborals també són drets humans"

Dilluns, 10 de desembre, a les 18.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia l'assassinat d'Edras Ezequiel de la Rosa Morales, representant del Movimiento Sindical, Indígena y Campesino Guatemalteco (MSICG)

El MSICG és una organització sindical de Guatemala amb la qual la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya impulsa la seva cooperació sindical per la defensa de la classe treballadora al país.

més informació »

A CCOO ens mostrem satisfets per facilitar que els metges extracomunitaris puguin treballar a l'ICS, però recordem que portem un any i mig de retard

Després de l'Acord anunciat pel Govern de la Generalitat.

més informació »

CCOO assisteix a la jornada "Mobilitat laboral a Europa"

Sobre els drets dels treballadors transfronterers.

més informació »

Jornada sobre els drets dels treballadors transfronterers a Europa

Javier Pacheco (CCOO), Camil Ros (UGT) i Maria Recuero (USOC) obriran l'acte.