Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Preocupació per la situació a l'Orient Mitjà

Anunci del president Donald Trump d'establir l'ambaixada del seu país, Estats Units, a Jerusalem.

més informació »

Exposició "Cooperació Sindical: Solidaritat i Compromís" a l'Hospitalet de Llobregat

Dilluns, 11 de desembre, a les 18.00 hores, al Centre Cultural Bellvitge-El Gornal (Pl. Cultura, 1).

més informació »

CCOO, contra la repressió policial i militar a Hondures

Eleccions presidencials del passat 26 de novembre.

més informació »

CCOO d'Indústria donem suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores d'Unilever en defensa de l'ocupació i de les plantes

Comunicat del Comitè Europeu d'Unilever.

més informació »

Jornada "Més Europa, més indústria: sindicalisme europeu i acció sindical"

Demà divendres, 24 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Jornada: "La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials"

Demà dimarts, 14 de novembre, a les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Jornada sobre 'La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials'

Les Secretaria d'Internacional i Cooperació i la de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, en el marc del projecte europeu 'Smart Industrial Relations' organitzen una jornada sobre 'La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials'.

més informació »

Organitzacions i activistes d'arreu de l'Estat es reuneixen a Barcelona per analitzar els impactes dels tractats de lliure comerç i inversions

Campanya No al TTIP.

més informació »

Debat "Treball esclau. Passat i present"

Dilluns, 30 d'octubre, a les 18 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.