Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

'El futur del treball, 100 anys de l'OIT'. Programa núm. 262 de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa número 262, emès el 8 de juny del 2019 pel Canal 33.

més informació »

Xerrada "Dona i treball a Palestina"

Demà dimarts, 28 de maig, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

CCOO participa en el Congrés de la Confederació Europea de Sindicats

Una delegació de CCOO encapçalada pel secretari general, Unai Sordo, i de la que forma part Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participa al 14è Congrés de la Confederació Europea de Sindicats (CES) que se celebra del 21 al 24 de maig a Viena. El Congrés, al qual acudeixen representants de les 90 organitzacions nacionals i les 10 federacions afiliades a la CES, ha d'aprovar el Programa d'Acció de la CES 2019-2023 i el Manifest de Viena que recull les principals claus de l'activitat sindical europea per al proper període.

més informació »

L'Europa social: el millor camí per combatre bretxes i desigualtats

CCOO de Catalunya, com a sindicat de classe, presentem una bateria de propostes orientades a recuperar els drets socials i laborals retallats durant la crisi econòmica i financera, i a enfortir una Europa social, més justa i solidària. Pensem que només d'aquesta manera es poden garantir els drets socials i laborals del conjunt de la població europea, tot situant les persones al centre de les decisions i de les polítiques que es prenen en el projecte europeu.

més informació »

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, participarà al congrés de la Confederació Europea de Sindicats (CES) a Viena

Del 21 al 24 de maig.

més informació »

Manifest dels 4 motors per una Europa dels treballadors i treballadores, per una Europa social, solidària i pacífica!

A les vigílies de les eleccions europees del 26 de maig de 2019, les organitzacions sindicals de les regions d'Alvèrnia-Roine-Alps, Baden-Württemberg, Catalunya i Llombardia reclamem una Europa dels treballadors i treballadores, per una Europa social, solidària i pacífica!

Propostes de CCOO al Parlament europeu

La Unió Europea està travessant el pitjor moment des de la seva creació. És per això i per recuperar la confiança de la ciutadania en un model d'Europa social justa i igualitària, que CC.OO. fa un seguit de propostes al Parlament europeu: una Europa per als treballadors i les treballadores.

més informació »

Acte "Feministes i diversxs: resistència democràtica en temps de Bolsonaro" amb l'activista Mónica Benicio

Demà dimecres, 15 de maig, a les 12 hores, al Centre LGTBI de Barcelona (c/Comte Borrell, 22).

Debat amb candidats al Parlament Europeu

Demà dimecres, 15 de maig, a les 12 hores, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

CCOO de Catalunya organitzarà un debat amb candidats al Parlament Europeu

El dimecres 15 de maig a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.