Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Manifest de la Jornada Mundial pel Treball Digne

7 d'octubre de 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya s'adhereix a la iniciativa "Som una Europa acollidora, deixeu-nos acollir!"

Aquesta iniciativa pretén recollir un milió de signatures aquesta tardor en favor d'un canvi en les politiques migratòries europees.

més informació »

CCOO acull un curs pilot de formació dins del marc del projecte europeu TRANSFORMERS, sobre cadenes de subministrament sostenibles

Del 18 al 20 de setembre, CCOO de Catalunya i la seva secretaria d'Internacional i Cooperació acollirà el seminari internacional ‘Cadenes de subministrament sostenible: instruments per sindicalistes i membres de comitès d'empresa europeus (CEE)'. El curs comptarà amb la presència de sindicalistes d'Espanya, Itàlia, Bulgària, Romania i Turquia, que compartiran coneixements i experiències sobre els instruments sindicals existents per transformar les cadenes de subministrament, per tal que esdevinguin més transparents i més responsables socialment