Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Solidaritat de CCOO de Catalunya amb Lula da Silva i el poble brasiler

Trobada de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, amb l'anterior presidenta del Brasil, Dilma Rousseff.

més informació »

CCOO de Catalunya dona suport a la concentració a favor dels presos saharauis al Marroc

CCOO de Catalunya dona suport a la concentració que tindrà lloc avui dimarts 3 d'abril a les 18.00 hores davant l'Ambaixada de Marroc, a Madrid (C/ Serrano, 179) en solidaritat amb els presos saharauis interns en presons del Marroc, per reforçar les seves reivindicacions i per denunciar la vulneració dels drets humans.

més informació »

Comunicat amb motiu de la vaga del sector ferroviari a França

Solidaritat.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia la passivitat internacional davant l'ocupació d'Afrin per les tropes turques

Pel fi de la guerra a Síria.

més informació »

Seminari sobre la xarxa EURES i la mobilitat dels treballadors i treballadores a Europa

Dilluns 12 i dimarts 13 de març, al carrer Diputació, 284, de Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya destinarà els diners de la vaga del 8 de març dels seus treballadors i treballadores a un projecte per l'erradicació del treball infantil i el matrimoni forçós al Líban

CCOO de Catalunya destinarà els diners de la vaga que fan els seus treballadors i treballadores al projecte per a l'eradicació del treball infantil i el matrimoni forçós al Líban, concretament a Beirut, mitjançant el sindicat libanès FENASOL.