Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Solidaritat amb el Paro Nacional de Colòmbia del proper 21 de novembre

Impulsat, entre d'altres entitats, per la CUT.

CCOO de Catalunya condemna el cop d'estat a Bolívia

Exigeix a la comunitat internacional que defensi l'ordre democràtic al país.

més informació »

CCOO de Catalunya acull un taller internacional sobre la “Gig Economy” i el treball a les plataformes digitals

Demà dimecres, 13 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

més informació »

Carta de solidaritat de CCOO de Catalunya a la revolta popular al Líban i al sindicat FENASOL

CCOO de Catalunya manifesta la seva solidaritat amb la revolta popular i amb el nostre sindicat germà FENASOL, amb qui fa anys que treballem en projectes de cooperació sindical per millorar les seves condicions com a sindicat de classe i independent, i per organitzar el conjunt de la classe treballadora libanesa en totes les seves diversitats d'origen, tot i enfortint la cohesió social al país, on hi ha més d'un milió i mig de persones refugiades.

més informació »

CCOO de Catalunya rebutja l'ofensiva militar de Turquia contra el poble kurd a Síria

Solidaritat amb la població.

més informació »

Jornada Mundial del Treball Digne, 7 d'octubre, amb el lema "Invertir en cures per la igualtat de gènere"

Un any més, el 7 d'octubre celebrem la Jornada Mundial del Treball Digne convocada per la Confederació Sindical Internacional