Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

'Objectiu: treball digne i pobresa zero', capítol 248 del programa sindical de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa número 248 de CCOO a Televisió de Catalunya 'Objectiu: treball digne i pobresa zero', emès el dissabte, 10 de febrer del 2018, pel Canal 33

més informació »

CCOO de Catalunya acull un seminari internacional a propòsit de l'Acord de París sobre canvi climàtic

Dimarts 23 i dimecres 24 de gener els sindicats europeus reforcen el seu compromís amb la mitigació i l'adaptació al canvi climàtic.

més informació »

CCOO de Catalunya expressa la seva solidaritat amb les protestes populars a Tunísia

Pel respecte a la llibertat d'expressió i manifestació.

més informació »

CCOO de Catalunya reclama la ratificació del Conveni 189 de l'OIT sobre el treball digne de les treballadores de la llar

Amb motiu de la Celebració del Dia Internacional de les Persones Migrades (18 de desembre).