Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO denuncia l'empresonament i arrest domiciliari de dos membres del SNTSG (Sindicato Nacional de Trabajadores de la Salud de Guatemala)

Per haver instat un procés de negociació col·lectiva.

més informació »

CCOO de Catalunya se suma a la campanya europea "Drets per a les persones, normes per a les multinacionals - Stop ISDS"

La campanya europea de signatures exigeix la fi de la impunitat corporativa i dels tribunals privats que permeten a les multinacionals demandar els governs.

més informació »

Projeccions i col·loqui "Riace: un poble d'acollida"

Dijous, 24 de gener, a les 18.30 hores, a la seu de La Lleialtat Santsenca (c/Olzinelles, 31, Barcelona).

més informació »

CCOO participarà a la manifestació en suport als vaixells de Proactiva Open Arms

Dissabte, 19 de gener, a les 16 hores, des de la Delegació del Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278).