Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO de Catalunya acull una jornada sobre "Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme", amb la participació d'Unai Sordo, Luca Visentini i Javier Pacheco

El proper dijous 12 de novembre tindrà lloc la jornada 'Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme' organitzada conjuntament per la Confederació Europea de Sindicats, CCOO d'Espanya, CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya i amb el finançament de la Comissió Europea.

més informació »

CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat del sindicat denuncien la violència antisindical de què són víctimes els sindicalistes de Colòmbia

El dia 26 d'octubre del 2020, a Colòmbia, Enrique Rivas, sindicalista de la Federación Colombiana de Trabajadores de la Educación (FECODE) va rebre, al seu domicili una corona, ciris i llibres litúrgics amb el nom de cada membre de l'Executiva de la FECODE i del president de la Central Unitaria de Colombia (CUT), Diógenes Orjuela.

més informació »

Vídeos de la jornada "La funció dels CEE en les polítiques europees de futur"

Feta a Barcelona el dimarts 20 d'octubre de 2020.

més informació »

Jornada "La funció dels CEE en les polítiques europees de futur" sobre els comitès d'empresa europeus

Demà dimarts, 20 d'octubre, a partir de les 9 h.

més informació »

Jornada internacional "El llarg adeu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)"

Demà dijous, 8 d'octubre, a partir de les 9.15 h, per YouTube.

Manifest conjunt del 7 d'octubre del 2020, Jornada Mundial del Treball Digne

Signat per CCOO, UGT i USOC.