Descomptes en serveis culturals diversos

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Alternativas Económicas SCCL (Barcelona)

Logo ALTERNATIVAS ECONOMICAS

Descompte del 30% sobre qualsevol modalitat de subcripcio a la revista ALTERNATIVAS ECONOMICAS
És una revista que t'explica l'economia i els seus efectes en la vida de les persones. Com ens afecten els canvis en la regulació laboral o fiscal, en pensions, sanitat, educació o habitatge? És el tipus de preguntes que ens formulem, i que intentem respondre amb pedagogia i rigor.
Existeixen des de març de 2013 i son una cooperativa de treball associat (Alternativas Económicas SCCL). La publicació sosté un enfocament social i ciutadà.

Promocio nous subcriptors

Promocio Llibre Regal

més informació »

Centre d'Interpretació de la Pedra Seca (Torrebesses)

20% per a totes les rutes. Durant l'any 5 entrades 2x1 en la visita al CIPS. Obsequi en la ruta de l'oli. Preus especials per a grups de més de 10 persones. Packs a mida i adaptació a les necessitats del grup.

Diari Segre (Lleida)

Avantatges Club Subscriptor, indicats a la pàgina del diari, i descompte del 10 % en el preu de la subscripció.

Poble Espanyol (Barcelona)

LA CALÇOTADA el 15 de febrer i 29 de març , jornada de gastronomia i cultura popular per a totes les edats.

Web de l'esdeveniment

La calçotada codi promocional

Podreu gaudir dels calçots amb la salsa de Conserves Ferrer, vi i pa del Forn de Cabrianes, també podreu complementar el vostre menú amb la botifarra a la brasa. Tot això anirà acompanyat de diversió, com concurs de menjar calçots per els més atrevits, tast de vins per els més gourmets, rumba en directe i molt més!

Web per comprar entrades, descompte en Entrada+Menu calçot o entrada+menu complert, introduint codi promocional DESCARREGACALÇOT.