Descomptes en serveis culturals diversos

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Alternativas Económicas SCCL (Barcelona)

Logo ALTERNATIVAS ECONOMICAS

Descompte del 30% sobre qualsevol modalitat de subcripcio a la revista ALTERNATIVAS ECONOMICAS
És una revista que t'explica l'economia i els seus efectes en la vida de les persones. Com ens afecten els canvis en la regulació laboral o fiscal, en pensions, sanitat, educació o habitatge? És el tipus de preguntes que ens formulem, i que intentem respondre amb pedagogia i rigor.
Existeixen des de març de 2013 i son una cooperativa de treball associat (Alternativas Económicas SCCL). La publicació sosté un enfocament social i ciutadà.

Promocio nous subcriptors

Promocio Llibre Regal

més informació »

Centre d'Interpretació de la Pedra Seca (Torrebesses)

20% per a totes les rutes. Durant l'any 5 entrades 2x1 en la visita al CIPS. Obsequi en la ruta de l'oli. Preus especials per a grups de més de 10 persones. Packs a mida i adaptació a les necessitats del grup.

Diari Segre (Lleida)

Avantatges Club Subscriptor, indicats a la pàgina del diari, i descompte del 10 % en el preu de la subscripció.

Poble Espanyol (Barcelona)

Logo Poble Espanyol

El recinte obrirà de dijous a diumenge, ampliant a més les zones de terrasses de bars i restaurants, i amb un preu especial d’entrada de 5€ per a l'afiliació CCOO.
Descarregable per presentar a l'entrada
Links per a comprar entrada:
Només Entrada a 5 euros

MES INFORMACIÓ REOBERTURA

FESTIVAL DE TITELLES AL POBLE ESPANYOL
El proper cap de setmana, 3 i 4 d’octubre, arriba el Festival de Titelles de Barcelona. El Poble Espanyol es convertirà en el punt neuràlgic d’aquest gènere que farà gaudir a tota la família amb tota la seguretat que la situació sanitària actual requereix.
Enguany, en la seva 11a edició, hi participen 11 companyies que oferiran els seus espectacles en un total de 50 funcions i en 7 espais diferents. Marionetes txeques, de guant, de taula, de fil, de tija, muppets, objectes, ombres xineses… i tots els formats relacionats amb aquest art us faran gaudir a tota la família.
Compra la teva entrada amb descompte aquí (link pendent de rebre)per només 9 euros (enlloc de 12€) per adults i 7 euros (enlloc de 6€) pers nens/es
O descarrega’t el document adjunt, presenta’l a taquilles i gaudiràs d’1€ de descompte en l’entrada adult i nen/a. Els menors de 4 anys tenen l’entrada gratuïta.

Descarregable ofertes Octubre

FIRA DE CLICKS I LEGO® 16, 17, 18, 23, 24 i 25 d’octubre 2020

De l'16 a l'18 i de l'23 a el 25 d'octubre tindrà lloc una trobada on nostàlgics i apassionats gaudiran de grans diorames de diferents temàtiques amb els famosos ninots que han aconseguit meravellar generació rere generació.