Descomptes en música

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Auditori Barradas (Hospitalet de Llobregat)

Logo Auditori Barradas

25% sobre el preu de l'entrada (dues localitat per carnet).
Descompte del 25% sobre el preu d’entrada a qualsevol dels espectacles, inclosos en els programes del Teatre Joventut i Auditori Barradas. Aquest descompte no serà acumulable amb cap altra modalitat de descompte vigent. Els titulars dels carnets d’afiliació a CCOO podran gaudir d’aquest descompte en l’adquisició de fins a 2 localitats per representació.
Les localitats es podran adquirir directament a les taquilles del Teatre Joventut i de l’Auditori Barradas respectivament, prèvia exhibició del carnet d’afiliació a CCOO o document acreditatiu equivalent i el DNI. Igualment, es podrà sol·licitar en qualsevol moment a la persona que hagi adquirit les entrades per aquest mitjà que mostri les seves dades personal que la identifiquin com a beneficiària del carnet d’afiliació a CCOO

més informació »

Auditori Municipal Enric Granados (Lleida)

20% a les entrades dels actes culturals produïts únicament per la Paeria i/o els ens que s¿hagin creat per a tal efecte, com l¿IMAC.

més informació »