Descomptes en serveis diversos

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Atam-Vive Libre (Boadilla del Monte - Madrid)

VIVELIBRE és una innovadora solució per a ajudar a les persones amb necessitats de suport per a portar una vida més autónoma, i tambe als seus familiars.
El sistema permet mitjançant una aplicació del mobil mantenir l'usuari en contacte amb un centre d'atenció permanent.
Tarifa especial per a l'afiliació de CCOO de 19,50 euros al mes.
Mes información a: Centro Servicios CCOO.es

Electium (Barcelona)

Logo Electium

Descompte d'un minim de 200 euros sobre els preus, per la contractació anticipada dels serveis funeraris Electium a la xarxa de tanatoris propis del Grup Mèmora.
Diirigit a persones que no disposen d'una assegurança de decessos i volen deixar solucionat el seu funeral. No hi ha límit d'edat, ni requereix historial mèdic.

més informació »

Grupo Stop - Depilació laser (Tarragona)

Logo Grupo Stop

Experts en depilació làser per a la dona i l'home.
Els nostres clients ja han provat l'eficàcia dels nostres tractaments amb els làsers d'alta tecnologia, recolzats per professionals qualificats. Aquest tipus de depilació s'adapta tant a dones com a homes i el primer que vam dissenyar és un pla individualitzat i personalitzat per a cada client.
En Grupostop posem a la teva disposició els nostres recursos tècnics més avançats, com la tècnica de depilació DUOTECHNOLOGY® que consisteix a combinar els làsers d'alta potència Alexandrita i Díode, amb els quals vam aconseguir resultats eficaços des de la primera sessió. En el nostre centre disposes d'un equip professional que, en el seu compromís amb la qualitat, dissenyarà la tècnica depilatòria que més s'ajusti a les teves necessitats
Prova'ns per només 19 euros, vàlid només per a una sessió a escollir. 10% de descompte per continuar amb el teu tractament.

Descarrega't el cupó de l'oferta especial per a l'afiliació de CCOO

Mercapanys (ferreteria) (Manresa)

10% sobre el preu de tarifa.

Mima-Mascotas (Terrassa)

15% en perruqueria i neteja. Descompte no aplicable a l'auto neteja i no acumulable a altres ofertes o descomptes.

més informació »

Securitas Direct España, S.A.U (Pozuelo de Alarcon)

Logo Securitas Direct

Nova alarma ZeroVision, protecció per la teva llar o negoci
OFERTA EXCLUSIVA AFILIACIO CCOO.
Fins a un 80% de descompte i un estudi de seguretat.
ATENCIO Per obtenir aquest descompte només és possible connectant amb el Expert en Seguretat: Alberto Gonzalez Ponce tel. 636783226 email :alberto.gponce@securitasdirect.es

Mes informacio sobre l'oferta