Descomptes en paradors nacionals

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Paradores de Turismo

Logo Paradores

Renovat l'acord entre Paradors de Turisme d'Espanya S.A i la CS de CCOO per a l'any 2020, amb una tarifa del 15% de descompte durant tot l'any. Paradores han reforçat tots els protocols d'higiene i seguretat. El descompte és a la tarifa "Parador", és una tarifa dinàmica que canvia els seus imports en funció de la disponibilitat. El descompte s'aplica a les persones afiliades, així com a familiars al seu càrrec (descompte s'aplicaria si l'afiliat/a viatja amb els seus fills i necessiten més d'una habitació). No s'aplica a reserves de nomes dinar o sopar, ni en cafeteria, ni a la botiga, etc; s'aplica exclusivament si la reserva inclou allotjament.
Les reserves es poden fer a la central de reserves de Paradores. al telèfon 913742500, al a/e reservas@parador.es, o directament a cada parador, identificant-se com afiliat/a de CCOO. Es imprescindible presentar a la teva arribada justificant d'afiliació actualitzat; sense aquest document no es realitzarà el descompte.

PARADORES OFERTA AFILIACIO CCOO

----------------------------------------------------------------------------------

OFERTA 2020 PER A SANITARIS
75€ allotjament i desdejuni en habitació doble estándar, veure condicions a l'enllaç. Codi SANO2020

Afecta al següent personal: Col·legis de Metges i d’Infermeria, Col·legis de psicòlegs, Conductors d'ambulància, Dentistes, Farmacèutics i personal de farmàcies, Fisioterapeutes, Òptics optometristes, Personal administratiu d'hospitals, administratiu UDS extracció de sang, de col·legis professionals mèdics, infermeria, de laboratoris d'anàlisis clíniques, de Residències tercera edat, Tècnics en radiologia, radiodiagnòstic, radioteràpia, medicina nuclear i graduats, d'emergències 112, Terapeutes ocupacionals, treballadors socials de centres de salut.

OFERTA 2020 PER A POLICIA, MOSSOS, BOMBERS, etc

Afecta al següent personal GUARDIA CIVIL, POLICÍA NACIONAL, ERTAINTZA, POLICÍA FORAL MOSSOS D´ESQUADRA, POLICIA LOCAL,SERVICIOS DE VIGILANCIA ADUANERA, POLICÍA PORTUARIA, AGENTES FORESTALES, FUERZAS ARMADAS, PROTECCIÓN CIVIL, CUERPOS DE BOMBEROS, DGT, INSTITUCIONES PENITENCIARIAS

Paradores COVID-19 Mesures per a la reobertura

més informació »