Descomptes en allotjaments a espanya

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

AH Vacaciones, Apartamentos y Hoteles (Espanya)

VACACIONES AH

Ofertes d'apartaments i hotels per a l'afiliació a CCOO (mitjançant un conveni de col·laboració a nivell estatal)

** ESTIU 2020 veure detall ofertes a la seva web**
- Apartaments el Coto de Sancti Petri a Chiclana, Cadis.
- Apartaments a Foz (Lugo)
- Apartament Bueu (Pontevedra)
- Apartament La Fontana a Denia.
- Urbanitzacio Ava Torremar - Orpesa-Castello.
- Dúplex a Llanes (Astúries)
- Apartaments en 3 urbanitzacions de Isla Canela.(Huelva)
- Hotel El Tilo en Panes (Astúries-Cantàbria) Oferta per a persones afiliades a CCOO
- Apartaments platja Caños de Meca i far de Trafalgar (Cádiz)
- Apartaments Manga Mar Menor (Murcia)

** CONSULTA DETALL I MES OFERTES A LA SEVA WEB **

Catalonia Hotels & Resorts

LOGO CATALONIA HOTELS

Un 10% de descompte sobre preu web, juntament amb els avantatges de la reserva a través del web: Pack de benvinguda (Copa de cava + ampolla d'aigua) i Early check-in & late check-out (segons disponibilitat). Per beneficiar-se d'aquestes condicions cal utilitzar Enllaç exclusiu aqui indicat o bé entrar a la pàgina www.cataloniahotels.com introduint el codi CCOOA en el cercador a l'fer la reserva

més informació »

El Teularet (Navalón -Enguera (València))

Mapa Teularet

El Teularet disposa de diferents tipus d'allotjament, pensats i desenvolupats per a diferents usuaris / es i adaptats a les necessitats d'aquests, siguin grups, joves, famílies, adults, esportistes o aventurers ... Tens a la teva disposició allotjament turístic, apartaments, alberg -hostal, zona de càmping i restaurant.

Gaudi de l'oci i del temps lliure, apostant pel turisme sostenible, la formació i educació socioambiental. Amb Escola de la natura, saló social, sala de jocs, zona d'oci, granja escola, estada per adult i grups activitats de lleure, campaments, bicicletes de muntanya, escalada, senderisme, tir amb arc, circuit de cordes, tallers, esports, jocs cooperatius, biblioteca - ludoteca, piscina i jocs d'aigua, càmping i acampada lliure i la nostra producció ecològica.

Pensat per a la gent a la qual li agrada gaudir de la natura.

Instal·lacions obertes durant tot l'any.

10% de descompte a l'afiliació en l'allotjament. Consultar condicions.

OFERTES EXCLUSIVES PER AFILIATS I AFILIADES A CCOO.

més informació »

Hotel Casa 1800 Granada (Granada)

Logo Hotel Casa 1800 Granada

L'Hotel Casa 1800 Granada està situat en un dels racons més privilegiats de Granada i molt a prop de l'Alhambra. L'Hotel està ubicat a la que va ser la "Casa de los Migueletes", un edifici de segle XVI situat en ple centre històric de Granada, una joia del conegut barri de l'Albaicín
Oferta d'un 15% sobre la millor tarifa disponible d'allotjament, s'inclou l'esmorzar sense cost addicional, fent la reserva mitjançant aquest correu electrònic reservas.granada@hotelcasa1800.com o per telefon 958.210.700 identificant-se com a persona afiliada a CCOO Aquesta tarifa també és aplicable a familars de primer grau (parella, fills i filles menors d'edat)

Més informacio Hotel Casa 1800 Granada aqui

més informació »

Hotel Casa 1800 Sevilla (Sevilla)

Logo Hotel Casa 1800 Sevilla

Hotel Casa 1800 Sevilla és una típica casa-palau la història del qual es remunta a principis de segle XIX, edificada en 1864 seguint una disposició tradicional. La casa consta de tres plantes inundades de la llum que proveiene de l'pati central. Disposa d'una terrassa, on es troben la piscina i els solàriums, amb vistes espectaculars a la imponent Catedral de Sevilla i a la seva famosa torre campanar, La Giralda; així com als campanars de l'antic call de el Barri de Santa Creu, els merlets, els arbres dels jardins de l'Real Alcázar i fins a les torres de La Plaça d'Espanya al Parc de Maria Luisa.
Oferta d'un 15% sobre la millor tarifa disponible d'allotjament, s'inclou el desdejuni sense cost addicional, fent la reserva mitjançant aquest correu electrònic reservas@hotelcasa1800.com o per telefon 954.561.800 identificant-se com a persona afiliada a CCOO

Més informacio Hotel Casa 1800 Sevilla aqui

Hotels Exe i Eurostars

Logo hotels Eurostars

10% sobre la tarifa a tots els hotels Exe i Eurostars. Codi promocional per afiliats i afiliades COLECTIVOSRL
( En el cas de l´hotel Exe Laietana Palace fan un descompte del 15% sobre la tarifa amb el codi CCOO)
Per a obtenir suport per a la reserva de habitacions o events es recomana contactar amb Laura Corrales tel 600 520 195 mail : comercial.barcelona1@eurostarshotelcompany.com

Nh Hoteles

Logo NH

Renovat l'acord de col·laboració entre NH Hotels i la CS de CCOO per a l'any 2020. La CS. de CCOO ha aconseguit una important millora de condicions per al conjunt dels afiliats i afiliades. L'acord assolit produeix una millora substancial sobre l'acord que es venia aplicant.

Oferta Nh 2020 para CCOO

Es tracta d'un descompte dinàmic entre el 8% i el 15% sobre la millor tarifa flexible disponible a tots els hotels de la cadena nacionals. Descompte aplicable en només allotjament per a qualsevol tipus d'habitació. Oferta aplicable tots els dies de l'any, variant el descompte en funció de l'ocupació i demanda de l'hotel a dates.
Pots realitzar la teva reserva:
- En línia, a través d'aquest Enllaç exclusiu Nh per a persones afiliades a CCOO al punxar s'aplica directament el descompte sense necessitat d'introduir cap codi.
- O bé pots fer la teva reserva per telèfon al 917949307 donant el codi 2200619858. IMPORTANT: El codi només està actiu per telèfon, no s'aplica al web general de NH (www.nh-hoteles.es)
Recorda que per aplicar el descompte és imprescindible presentar a l'hotel el certificat d'afiliació o el darrer rebut de pagament de la quota; sense aquest document no es realitzarà el descompte.
Actualitat COVID19: Consulta la informació més detallada sobre les mesures que estan prenent en els hotels NH per tornar a la normalitat amb totes les garanties de seguretat. Us anunciem que, a més dels hotels que hem anat reobrint fins ara, podem avançar-vos i als que ho estaran properament Consulta la llista aqui

Nh Mesures COVID-19

Ver propuestas Centro Recursos CCOO.es

A la web de la "Confederacion Estatal de CCOO" apartat "Centro de Recursos" podeu trobar les ofertes per a la afiliació concertades a la resta de l'estat