Vaga a la mina d'Iberpotash de Sallent per exigir més seguretat

Data: 30/06/2020
Hora:
Lloc: - Sallent (Bages)
Convoca: Comitès d'empresa de Montajes Ruis i Iberpotash Sallent
Observacions:

El proper 30 de juny els comitès d’empresa de Montajes Rus i d’Iberpotash de Sallent han convocat una jornada de vaga a la mina de Sallent amb el lema “Per la seguretat a la mina”, després dels accidents laborals ocorreguts en l’últim mes. CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la convocatòria i exigeix a la direcció d’Iberpotash i a les direccions de les empreses contractistes de la mina que s’incrementin les mesures de seguretat, ja que amb els darrers accidents ha quedat demostrat que ara mateix no són suficients.

Estan convocats a la vaga les treballadores i treballadors d’Iberpotash de Sallent i de la subcontracta Montajes Rus, una mobilització que podria afectar prop de 800 persones entre personal directe i indirecte de la mina.

El mateix dia de la vaga, les treballadores i treballadors es concentraran a les 11 hores a la plaça de l’Ajuntament de Manresa,
localitat on vivia el treballador que va morir el passat 4 de juny, i allà està prevista la lectura d’un manifest per exigir més seguretat a la mina.