Exposició La Maternitat d'Elna

Data: 11/11/2019 - 22/11/2019
Hora:
Lloc: Institut Bernat El Ferrer/Institut Lluís de Requesens - Molins de Rei (Baix Llobregat )
Convoca: Fundació Cipriano Garcia i CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf
Observacions: Exposició als instituts de Molins de Rei

L’Àmbit de cultura de CCOO del Baix Llobregat amb col•laboració dels dos instituts d’Educació secundària de Molins de Rei instal•larà l’exposició ¨La maternitat d’Elna ¨elaborada per la Fundació Cipriano Garcia de CCOO, i realitzaran una sèrie d’activitats educatives:

- Del 11 al 15 de novembre a l’Institut Bernat el ferrer
- Del 18 al 22 de novembre a l’Institut Lluís de Requesens

Més enllà del que seria la part històrica del fet de l’exil•li i la tragèdia que van passar els refugiats espanyols republicans i refugiats jueus de l’alemanya nazi, l’objectiu central d’aquesta activitat és reconèixer la importància de la memòria històrica i de la solidaritat entre els pobles i les persones.

Tant a un Institut com l’altre una de les activitats que organitzen és la visita a la població d’Elna on hi ha un lloc de Memòria, just en la casa on va estar instal•lada La Maternitat d’Elna.

Cartell Exposició La Maternitat d'Elna