Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional

Data: 05/12/2019
Hora: 10.00
Lloc: Via Laietana, 16. Sala 11 (primer pis) - Barcelona
Convoca:
Observacions:

Cada any fem una trobada amb entitats que representen les persones amb diversitat funcional (discapacitat), amb el compromís d'actualitzar les reivindicacions d'aquest col·lectiu i de treballar conjuntament en l'objectiu d'avançar en la igualtat d'oportunitats, en la inserció laboral i social, en l'autonomia personal i en la dignitat d'aquestes persones.

Aquest any, la Generalitat s'ha compromès a assolir un pacte nacional per a les persones amb discapacitat, per la qual cosa s'ha obert un procés de debat . La jornada que organitzem aquest any té com a objectiu, d'una banda, fomentar el debat dels grups i el debat sobre el contingut del pacte així com els recursos que requerirà i, així mateix, manifestar el posicionament i les propostes globals, confederals i transversals de CCOO de Catalunya sobre la inclusió sociolaboral i els drets de les persones amb diversitat funcional. De l'altra, pretén sensibilitzar les persones dirigents del sindicat, amb vista a crear una plataforma reivindicativa per a les negociacions col·lectives i l'acció sindical.

US HI ESPEREM!

Feu clic per:
inscriure-us a la 'Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcionals'
- veure el programa de la 'Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional'