Participació a la Fira F&T

Hora: 09.30 a 18.00
Lloc: Fira de Lleida - Lleida
Convoca:
Observacions: Xerrada: “Parlem de feina” (25 d'abril, a les 10 h)

Fira F&T: CCOO de Lleida hi participa un cop més

CCOO d’Educació de les Terres de Lleida serà present a la Fira de Formació i Treball (F&T) un any més. Aquesta fira és un magnífic aparador per comprovar la salut de l’FP a través del contacte directe amb els docents que tan directament s'impliquen en la tasca diària, i també en l'èxit d'aquesta fira, i que CCOO considera clau per a la millora social dins de la nostra concepció de formació al llarg de la vida. L’FP ha de ser un dels pilars de la nostra educació.

A la fira, el sindicat assessorarà els futurs estudiants sobre les pràctiques a les empreses, i vol també informar el jovent sobre tot allò que ha de saber quan comenci a treballar, justament aquest és el tema de la xerrada que farà el dijous 25 d’abril, a les 10 del matí, a la sala 46, un representant d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya. El títol de la xerrada és “Parlem de feina”.

La fira enguany es fa els dies 25 i 26 d’abril, al pavelló 4 de Fira de Lleida, trobareu l’estand de CCOO de Lleida, al número 454. L’horari d’obertura de la fira és de 9.30 a 18.00 h, i l’entrada és lliure.