Data: 09/04/2019 - 11/04/2019
Lloc: Centre Cívic Convent de Sant Agustí (carrer Comerç, 36) - Barcelona
Convoca:
Observacions:

CCOO de Catalunya i UGT han organitzat el Seminari sindical sobre el canvi climàtic: 'El món del treball davant el repte de l'adaptació al canvi climàtic' que s'emmarca en el projecte Life Clinomics i tindrà lloc a Barcelona el 9, 10 i 11 d'abril de 2019.

El seminari servirà per tractar les estratègies actuals per fer front al canvi climàtic i la Llei del canvi climàtic i l'estratègia catalana d’adaptació. També s'hi presentarà el projecte CLINOMICS i es parlarà sobre els impactes del canvi climàtic en el món del treball, les oportunitats d'ocupació en els sectors agroramader, forestal, turístic i pesquer i el canvi climàtic i la salut, entre d'altres temes.

Feu clic per veure el programa del Seminari sindical sobre el canvi climàtic: 'El món del treball davant el repte de l'adaptació al canvi climàtic'