Actualitat

CCOO de Catalunya destaca l'estabilitat de l'IPC subjacent, que mostra que les millores salarials no es traslladen a la inflació

Valoració de les dades de l'IPC de juliol de 2019.

Mor Loles Cuéllar, sindicalista d'Educació al Garraf i Alt Penedès

Condol a la família i amistats.

més informació »

Entrevista a Javier Pacheco: 'El control horari, el fre als falsos autònoms o reconèixer malalties professionals a 'Les Kellys' mostren la utilitat del sindicalisme'

Feta al Diari del Treball el dijous 8 d'agost de 2019.

més informació »

CCOO alerta de l'augment de l'atur al mes de juliol per primer cop des de fa 10 anys

Al mes de juliol només les dones incrementen les xifres de l'atur en gairebé 2.000 efectives.

Javier Pacheco: 'Dos anys del Pacte per a la Indústria'

Article publicat al diari El Punt/AVUI el divendres 2 d'agost del 2019.

més informació »

Entrevista a Javier Pacheco: 'La situació social a Catalunya no col·lapsarà, ja ha col·lapsat'

Feta al programa 'Aquí, amb Josep Cuní' (estiu) de la ràdio SER Catalunya, el dijous 1 d'agost de 2019.

Informe 'Metamorfosi i renaixement del sector de l'automoció a Catalunya'

Presentació en roda de premsa el dimarts 30 de juliol de 2019.

Ha mort Carlos Rodríguez, que va ser advocat del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO

Cerimònia de comiat el dilluns 29 de juliol a les 13.30 hores a Santa Coloma de Gramenet.

més informació »

Lluita digital 327. El sindicat lliura els seus comptes auditats del 2018 a la Sindicatura de Comptes, amb un resultat positiu

En aquest número parlem dels comptes auditats del 2018; de la pèrdua de llocs de treball a Caprabo; del Pacte nacional per a la indústria, i de la incapacitat del mercat de treball per generar ocupació de qualitat, entre d'altres temes.

més informació »

CCOO denuncia la saturació del mercat de treball i la incapacitat de reduir l'atur i generar ocupació de qualitat

L'efecte estacional de la temporada d'estiu fa incrementar l'ocupació sobretot femenina, però malauradament a costa de contractes temporals i jornades parcials.

Javier Pacheco: 'A Catalunya i Espanya s'ha de governar'

Article publicat al diari La Vanguardia el dimarts 23 de juliol del 2019.

més informació »

'Guia bàsica de dret laboral'

En les relacions laborals es plantegen dubtes i situacions que requereixen respostes ràpides i clares. Amb l'objectiu de resoldre aquests dubtes més freqüents dels treballadors i treballadores i dels delegats i delegades de les pime, posem a la vostra disposició la guia bàsica de dret laboral, que recull des de les modalitats més usuals de contractació fins a l'estructura del salari o els drets en matèria de formació.

Entrevista a Javier Pacheco

Publicada al diari 'El Periódico de Catalunya' el dissabte 20 de juliol del 2019.

més informació »

Esperant l'Agència Pública de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya

Cal un canvi en el nostre marc de prioritats; el primer de tots, superar la infradotació econòmica de l'educació al nostre país, a 1,3 punts de la mitjana a la Unió Europea, i que no s'ha recuperat dels mínims assolits durant la crisi, ni tan sols quan ja fa 5 anys que parlem de recuperació.

més informació »

CCOO de Catalunya valora el nivell d'acompliment del Pacte nacional per a la indústria

El sindicat demana al Govern el màxim esforç per complir allò pactat.

Inici de mobilitzacions a Elix Polymers

A la Canonja (Tarragonès).

més informació »

Èxit de CCOO en la lluita contra la precarietat del sector de la pesca

La Inspecció de Treball reconeix l'SMI als pescadors i pescadores.

més informació »

Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya posa de manifest la contínua precarietat que pateixen els i les joves i les limitacions a l'hora d'emancipar-se

Avui, 12 d'agost, Dia Mundial de la Joventut.

més informació »

CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo del carrer Hondures, 74-76, de Barcelona, per manca de respecte a les condicions laborals

Demà dijous, 8 d'agost, a partir de les 9 hores, al barri de la Sagrera.

CCOO atén prop de 45.000 consultes de tipus laboral o jurídic en un any

Memòria d'activitat d'assessorament del 2018.

L'Àmbit LGTBI de CCOO denuncia una agressió homòfoba

Augmenten els casos de violència contra el col·lectiu LGTBI i les dones.

més informació »

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a l'Hospitalet a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

Condol a la família i entorn.

més informació »

Anunci de treballar voluntàriament en festius al funcionariat català.

més informació »

CCOO col·labora en la donació d'un microbús i de material escolar al Marroc, a càrrec de l'Associació ECCIT

Projecte solidari contra l'abandonament escolar.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies desconvoca la vaga prevista per avui divendres, 2 d'agost

Ratificació del preacord aconseguit amb l'empresa en la mediació.

més informació »

CCOO denuncia la precarietat que pateixen les treballadores de la residència Serafí Casanovas de Sort

Manca de personal.

més informació »

Es signa un nou conveni col·lectiu del comerç de la província de Girona per als anys 2019-2020

Increment salarial del 2% per cada any.

més informació »

CCOO aconsegueix que l'ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials

Des del sindicat continuem la campanya per lluitar contra la precarietat a l'hostaleria.

més informació »

CCOO guanya una sentència contra l'Ajuntament de Salt que posava en qüestió el torn de vacances als membres de les brigades municipals dels 15 al 31 de juliol

Demanda presentada pel Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat.

més informació »

CCOO convoca una concentració a Vic per la devolució de les quotes als falsos cooperativistes del sector carni

Demà dijous, 1 d'agost, a les 11 hores, a l'edifici El Sucre.

més informació »

CCOO de Catalunya alerta que la sinistralitat laboral és un problema de primer ordre social i laboral

46 persones treballadores mortes i 413 amb lesions greus o molt greus en el primer semestre del 2019 a Catalunya, xifres inacceptables.

més informació »

CCOO d'Indústria valora molt positivament el preacord previ a la vaga al qual s'ha arribat a l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.)

Es podria desconvocar la vaga prevista per al divendres 2 d'agost.

més informació »

CCOO obliga Burger King a través d'Inspecció de Treball a respectar el dret de la imatge i dignitat de les seves treballadores i treballadors

Normes de vestimenta.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies convoca una vaga per al proper divendres 2 d'agost

Disconformitat amb l'empresa a l'hora de l'aplicació de l'increment salarial.

més informació »

CCOO exigim a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

CCOO hem analitzat en roda de premsa els darrers accidents laborals que s'han produït al sector químic de la província de Tarragona, un dels quals va ser mortal, i exigim a la patronal AEQT i a les administracions pertinents que es revisin els protocols de seguretat existents per garantir la seva efectivitat i evitar nous accidents.

més informació »

Vaga a Castellar Vidrio davant el bloqueig de les negociacions del conveni

CCOO donem suport a la mobilització i les reivindicacions de la plantilla i exigim a la direcció de l'empresa un canvi de posicionament. CCOO entenem que és hora de recuperar les condicions salarials i laborals que es van veure retallades en l'anterior conveni.

més informació »

CCOO exigeix a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

Roda de premsa per analitzar els darrers accidents laborals al sector químic.

més informació »

CCOO guanya al Tribunal Suprem sentència on es reconeixen les retribucions en període de vacances a la sanitat concertada

Afecta a més de 50.000 professionals.

més informació »

Declaració Institucional de l'Ajuntament de l'Hospitalet en suport a les treballadores i treballadors de l'empresa Extel Contact Center

Des del 2016 la plantilla s'ha reduït de 350 a 73 persones.

Millores laborals aconseguides a la Mesa General d'Empleats Públics d'avui

Seguim exigint el compliment del pagament del 30% de la paga extra del 2013.

més informació »

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a Terrassa avui a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

Condol a la família i entorn.

més informació »

CCOO es concentrarà demà a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona en defensa del sector de geriatria

Juntament amb patronals i sindicats majoritaris del sector.

més informació »

CCOO guanya una important sentència per vulneració de la negociació col·lectiva en el sector de la sanitat concertada

Negociació, al marge del conveni, només per a una categoria professional.

més informació »

CCOO exigeix a les plataformes digitals que respectin els drets laborals dels treballadors i treballadores

Sentència sobre la relació laboral entre Deliveroo i els seus repartidors.

més informació »

El TLC dona la raó a CCOO i UGT en la quantitat del salari del personal eventual del sector de majoristes de fruites i verdures de Lleida

El laude arbitral dona la raó als sindicats i estableix que només hi ha un salari mínim de 12.600 euros anuals i que no hi pot haver discriminació entre treballadors i treballadores fixos i eventuals. El preu per hora dels treballadors eventuals s'ha de calcular dividint els 12.600 euros entre les hores de treball efectiu establertes en el conveni de referència i, per això, fixa el seu salari/hora en 7,08 euros.

més informació »

Se signa el Conveni de prefabricats de formigó i derivats del ciment de Girona

Després de 9 anys sense negociació.

més informació »

Javier Pacheco i Camil Ros manifesten al president Torra la necessitat de construir espais de diàleg i consens polític entre diferents per cohesionar el país i corregir les desigualtats

Reunió dels secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya amb el president de la Generalitat.

Signat el conveni col·lectiu del Grup Freixenet

CCOO d'Indústria valora positivament el conveni acordat, ja que suposa la recuperació del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores amb la implantació d'una tercera paga que quedarà consolidada l'any 2021.

més informació »

CCOO exigeix a UTE Enllumenat la readmissió de la treballadora acomiadada

CCOO d'Indústria de Catalunya rebutja l'acomiadament disciplinari d'una treballadora de l'empresa UTE Enllumenat, que s'encarrega del manteniment de l'enllumenat públic de Barcelona, ja que s'ha dut a terme de manera injusta i desproporcionada. CCOO denuncia que darrere d'aquesta mesura s'amaguen les intencions de l'empresa d'amortitzar llocs de treball de la contracta.

més informació »

El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies farà el lliurament de certificats a les participants al mòdul B de coneixements laborals, impartit pel CITE

Diumenge 21 de juliol, a les 17.30 h, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

Altres notícies »