Acció sindical

CCOO, BANC SABADELL i BANSABADELL PENSIONS signen l'acord sobre la clàusula d'inversió socialment responsable (ISR) per incloure-la a les Declaracions de principis de política d'inversió dels fons de pensions del sistema d'ocupació

El dia 8 de juny, a la seu de l'entitat gestora.

14a Jornada de Previsió Social Complementària

Demà dijous, 24 de maig, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Milers de treballadors i treballadores es manifesten per la millora dels salaris

La mobilització ha agrupat tres concentracions en diferents punts de Barcelona, amb diversos sectors i empreses, que posteriorment s'han convertit en columnes que han anat en manifestació fins a la patronal Foment del Treball per reclamar l'augment dels salaris dels treballadors i les treballadores.

més informació »

CCOO i UGT es mobilitzen per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris als convenis col·lectius

Dimarts, 22 de maig, #AraEnsTocaANosaltres.

més informació »

Roda de premsa conjunta per un conveni sectorial en l'àmbit de la recerca

Feta a Barcelona el dijous 17 de maig del 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya i la UGT de Catalunya reclamen l'elaboració urgent d'un conveni sectorial en l'àmbit de la recerca

Demà dijous, 17 de maig, a les 11.00 hores, roda de premsa conjunta a la Rambla del Raval, 29-35, Barcelona.

més informació »

El 22 de maig, mobilització per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris en els convenis col·lectius

CCOO i UGT han convocat una mobilització el proper 22 de maig per reivindicar millores en les polítiques de defensa de la negociació col·lectiva i convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu dels salaris.

més informació »

CCOO i UGT anuncien l'inici de mobilitzacions el 22 de maig, per una sortida justa de la crisi i la negociació dels convenis col·lectius

Les patronals catalanes rebutgen les propostes sindicals en la negociació de l'Acord interprofessional de Catalunya (AIC) 2018.

Informe: 'Balanç de salut laboral, 2017'

Presentat en roda de premsa el divendres 27 d'abril de 2018.

més informació »

CCOO participa a la jornada per presentar les propostes de la Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Demà dijous, 22 de març, a partir de les 9.00 hores, a la Zona Franca de Barcelona.

més informació »

CCOO i UGT denuncien la situació de precarietat laboral que viu el sector de la recerca a Catalunya

Reunió per consensuar actuacions conjuntes.

més informació »

Les organitzacions patronals i sindicals més representatives anuncien l'inici de les negociacions per renovar l'Acord interprofessional de Catalunya (AIC)

Expressen la seva voluntat d'abordar els problemes socials de manera urgent, així com atendre els nous reptes de les relacions laborals.

més informació »

Les patronals i els sindicats que negocien l'AIC organitzen una jornada sobre igualtat de gènere i negociació col·lectiva

El dijous 22 de febrer, amb la col·laboració del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC) i coincidint amb el Dia Europeu per la Igualtat Salarial entre Dones i Homes.

Registre de la vaga laboral del 8 de Març

Els secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, assisteixen al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia, en el sisè aniversari de la reforma laboral, els seus efectes nocius sobre els salaris i sobre l'economia i exigeix la seva derogació

Va suposar un atac frontal contra la negociació col·lectiva que s'ha traduït en devaluació salarial i en precarietat per a les condicions laborals dels treballadors i treballadores catalanes.

més informació »

L'increment salarial pactat als convenis signats el 2017 ha estat d'un 1,75% de mitjana.

més informació »

CCOO de Catalunya consulta a la seva afiliació sobre les prioritats en la negociació col·lectiva

Resultats de l'enquesta enviada al desembre.