Acció sindical

CCOO alerta que els accidents laborals a Catalunya al 2019 han empitjorat respecte del 2018

Les dades publicades dels accidents de treball a Catalunya pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies donen unes xifres en augment.

15a Jornada de Previsió Social Complementària

Ei dia 30 de maig del 2019, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), se ha celebrat la 15a Jornada de Previsió Social Complementària que organitza l'Àrea de Previsió Social Complementària de la Secretaria d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

més informació »

Jornada sobre canvis legislatius en matèria d'igualtat (RDL 06/2019) i registre de jornada (RDL 08/2019)

Més de 300 sindicalistes de CCOO de diferents sectors van assistir a la jornada sobre els canvis legislatius en matèria d'igualtat i sobre el registre de jornada, per informar-se sobre els canvis normatius i comentar les estratègies a seguir en la nostra acció sindical.

més informació »

Tota la informació sobre el registre de jornada

La nova normativa de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat a la jornada de treball, modifica l'Article 34 de l'Estatut dels Treballadors sobre la Jornada i afegeix un nou apartat.

més informació »

Campanya per a la millora dels salaris

S'ha aconseguit millorar la capacitat adquisitiva de les treballadores i els treballadors a la pràctica totalitat dels convenis sectorials i a més, a molts d'ells, s'ha aconseguit millorar substancialment els salaris més baixos per reduir la bretxa salarial de gènere i assolir els objectius dels 14.000 euros en molts grups professionals.

més informació »

Davant les mesures aprovades pel Govern central sobre ocupació i protecció social, CCOO de Catalunya torna a reclamar la derogació de la reforma laboral i de la reforma de les pensions

Anunciades divendres passat.

Reclama amb CCOO el Salari mínim interprofessional 2019

En aquest any 2019, el salari mínim interprofessional puja fins als 900 euros mensuals bruts. És lògic que sorgeixin una sèrie de dubtes sobre la seva aplicació i per això CCOO de Catalunya ha iniciat una campanya per posar en coneixement del conjunt de treballadores i treballadors el mecanisme pel qual es desenvolupa l'increment dels salaris referenciats pel SMI i de reclamació del salari mínim interprofessional (SMI) en els casos en què no s'apliqui correctament.

més informació »

CCOO reclamarà la correcta aplicació de l'increment del salari mínim interprofessional als treballadors i les treballadores i denunciarà els incompliments a la Inspecció de Treball

A través d'una campanya específica.

més informació »

CCOO reclama un compromís de govern pel diàleg social permanent i amb capacitat de negociació amb pressupost, com en anteriors acords estratègics

Reunió amb el conseller Chakir el Homrani, ahir dilluns 28 de gener.

més informació »

Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, entrevistat al programa 'Made in Japan' d'Onda cero

Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, va ser entrevistat el 3 de gener de 2019 en el programa d'Onda Cero 'Made in Japan'.