Acció sindical

CCOO participa a la jornada per presentar les propostes de la Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Demà dijous, 22 de març, a partir de les 9.00 hores, a la Zona Franca de Barcelona.

més informació »

CCOO i UGT denuncien la situació de precarietat laboral que viu el sector de la recerca a Catalunya

Reunió per consensuar actuacions conjuntes.

més informació »

Les organitzacions patronals i sindicals més representatives anuncien l'inici de les negociacions per renovar l'Acord interprofessional de Catalunya (AIC)

Expressen la seva voluntat d'abordar els problemes socials de manera urgent, així com atendre els nous reptes de les relacions laborals.

més informació »

Les patronals i els sindicats que negocien l'AIC organitzen una jornada sobre igualtat de gènere i negociació col·lectiva

El dijous 22 de febrer, amb la col·laboració del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC) i coincidint amb el Dia Europeu per la Igualtat Salarial entre Dones i Homes.

Registre de la vaga laboral del 8 de Març

Els secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, assisteixen al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia, en el sisè aniversari de la reforma laboral, els seus efectes nocius sobre els salaris i sobre l'economia i exigeix la seva derogació

Va suposar un atac frontal contra la negociació col·lectiva que s'ha traduït en devaluació salarial i en precarietat per a les condicions laborals dels treballadors i treballadores catalanes.

més informació »

L'increment salarial pactat als convenis signats el 2017 ha estat d'un 1,75% de mitjana.

més informació »

CCOO de Catalunya consulta a la seva afiliació sobre les prioritats en la negociació col·lectiva

Resultats de l'enquesta enviada al desembre.

més informació »

Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials

La finalitat d'aquestes publicacions és donar a conèixer el que s'ha fet fins ara i donar orientacions de com continuar treballant. Els reculls presenten les dades separades per federacions del sindicat i incorporen els continguts de les diverses mesures incloses en els convenis sectorials.

més informació »

Les organitzacions patronals i sindicals més representatives anuncien el rellançament del diàleg social a Catalunya

En les properes setmanes s'iniciarà el procés de negociació de l'Acord Interprofessional de Catalunya (AIC).

més informació »

X Trobada de Tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 23 de novembre, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Vídeos de les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical

9 i 10 de novembre de 2017.

més informació »

CCOO de Catalunya organitza les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical

Dijous 9 i divendres 10 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

Assemblees sobre la situació política, social i laboral a Catalunya

En el marc de la situació política, social i laboral que es viu a Catalunya, CCOO ha decidit convocar diverses assemblees de delegats i delegades que es faran per tot el territori per explicar la posició del sindicat.

més informació »

El passat 23 de novembre, a la sala 11 (1r pis) de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003, Barcelona), hem celebrat la X TROBADA DE TARDOR per a membres de comissions de control de plans de pensions del sistema d'ocupació, organitzada per l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya.