Acció sindical

Web amb els criteris sindicals de la negociació col·lectiva 2018

CCOO de Catalunya ha desenvolupat una nova web amb els Criteris Sindicals de la Negociació Col·lectiva 2018, que també estan disponibles des de l'App de CCOO, per tractar els objectius sindicals per a la negociació del proper any i exposar una sèrie d'orientacions agrupades per diverses temàtiques.

més informació »

CCOO de Catalunya denuncia, en el sisè aniversari de la reforma laboral, els seus efectes nocius sobre els salaris i sobre l'economia i exigeix la seva derogació

Va suposar un atac frontal contra la negociació col·lectiva que s'ha traduït en devaluació salarial i en precarietat per a les condicions laborals dels treballadors i treballadores catalanes.

més informació »

L'increment salarial pactat als convenis signats el 2017 ha estat d'un 1,75% de mitjana.

més informació »

CCOO de Catalunya consulta a la seva afiliació sobre les prioritats en la negociació col·lectiva

Resultats de l'enquesta enviada al desembre.

més informació »

Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials

La finalitat d'aquestes publicacions és donar a conèixer el que s'ha fet fins ara i donar orientacions de com continuar treballant. Els reculls presenten les dades separades per federacions del sindicat i incorporen els continguts de les diverses mesures incloses en els convenis sectorials.

més informació »

Les organitzacions patronals i sindicals més representatives anuncien el rellançament del diàleg social a Catalunya

En les properes setmanes s'iniciarà el procés de negociació de l'Acord Interprofessional de Catalunya (AIC).

més informació »

X Trobada de Tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 23 de novembre, a partir de les 9.15 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Vídeos de les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical

9 i 10 de novembre de 2017.

més informació »

CCOO de Catalunya organitza les primeres Jornades jurídiques de dret laboral i sindical

Dijous 9 i divendres 10 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

Assemblees sobre la situació política, social i laboral a Catalunya

En el marc de la situació política, social i laboral que es viu a Catalunya, CCOO ha decidit convocar diverses assemblees de delegats i delegades que es faran per tot el territori per explicar la posició del sindicat.

més informació »

El passat 23 de novembre, a la sala 11 (1r pis) de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 (08003, Barcelona), hem celebrat la X TROBADA DE TARDOR per a membres de comissions de control de plans de pensions del sistema d'ocupació, organitzada per l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya.

més informació »

CCOO es concentra per la recuperació salarial i l'ocupació de qualitat

Dimarts 17 d'octubre, davant la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

Concentració per a la recuperació salarial i l'ocupació de qualitat

Demà dimarts, 17 d'octubre, a les 12.45 hores, davant la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Concentració per a la recuperació salarial, l'ocupació de qualitat i la garantia de les pensions i el seu poder adquisitiu

El 17 d'octubre del 2017, a les 12.45 h, tindrà lloc una concentració de delegats i delegades de CCOO de Catalunya, en què intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

més informació »

Jornada: "L'hora de la negociació col·lectiva. Recuperació salarial i ocupació de qualitat"

Divendres, 29 de setembre, a les 9.30 hores, la sala d'actes de la seu de CCOO acollirà una important trobada de negociadors i negociadores de convenis col·lectius del sindicat per tractar sobre els objectius sindicals per a la negociació col·lectiva del 2018.