Acció sindical

Assemblea de delegades i delegats de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona

Demà dijous, 19 de setembre, a les 10 hores, a Can Ribes, Centre de Recursos Agraris a les Franqueses del Vallès (Camí Antíc de Vic, 10).

CCOO atén prop de 45.000 consultes de tipus laboral o jurídic en un any

Memòria d'activitat d'assessorament del 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya alerta que la sinistralitat laboral és un problema de primer ordre social i laboral

46 persones treballadores mortes i 413 amb lesions greus o molt greus en el primer semestre del 2019 a Catalunya, xifres inacceptables.

més informació »

CCOO guanya una important sentència per vulneració de la negociació col·lectiva en el sector de la sanitat concertada

Negociació, al marge del conveni, només per a una categoria professional.

més informació »

'Guia bàsica de dret laboral'

En les relacions laborals es plantegen dubtes i situacions que requereixen respostes ràpides i clares. Amb l'objectiu de resoldre aquests dubtes més freqüents dels treballadors i treballadores i dels delegats i delegades de les pime, posem a la vostra disposició la guia bàsica de dret laboral, que recull des de les modalitats més usuals de contractació fins a l'estructura del salari o els drets en matèria de formació.

més informació »

CCOO de Lleida organitza una jornada sobre el registre horari i la igualtat de tracte i oportunitats

Demà divendres, 12 de juliol, a partir de les 10 h, a la seu del sindicat a Lleida (c/ d'Enric Granados, 5).

més informació »

CCOO organitza a Cornellà una jornada jurídica sobre canvis legislatius en matèria d'igualtat i registre de jornada

Demà divendres, 5 de juliol, a partir de les 10 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68).

més informació »

Informe "Aplicació de l'increment del salari mínim interprofessional 2019 a Catalunya"

Presentat en roda de premsa el dijous 27 de juny de 2019.

més informació »

CCOO alerta que els accidents laborals a Catalunya al 2019 han empitjorat respecte del 2018

Les dades publicades dels accidents de treball a Catalunya pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies donen unes xifres en augment.

15a Jornada de Previsió Social Complementària

Ei dia 30 de maig del 2019, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), se ha celebrat la 15a Jornada de Previsió Social Complementària que organitza l'Àrea de Previsió Social Complementària de la Secretaria d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

més informació »

Jornada sobre canvis legislatius en matèria d'igualtat (RDL 06/2019) i registre de jornada (RDL 08/2019)

Més de 300 sindicalistes de CCOO de diferents sectors van assistir a la jornada sobre els canvis legislatius en matèria d'igualtat i sobre el registre de jornada, per informar-se sobre els canvis normatius i comentar les estratègies a seguir en la nostra acció sindical.

més informació »

Tota la informació sobre el registre de jornada

La nova normativa de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat a la jornada de treball, modifica l'Article 34 de l'Estatut dels Treballadors sobre la Jornada i afegeix un nou apartat.

més informació »

Campanya per a la millora dels salaris

S'ha aconseguit millorar la capacitat adquisitiva de les treballadores i els treballadors a la pràctica totalitat dels convenis sectorials i a més, a molts d'ells, s'ha aconseguit millorar substancialment els salaris més baixos per reduir la bretxa salarial de gènere i assolir els objectius dels 14.000 euros en molts grups professionals.