Acció sindical

Nova web amb els criteris sindicals de la negociació col·lectiva 2018

CCOO de Catalunya ha desenvolupat una nova web amb els Criteris Sindicals de la Negociació Col·lectiva 2018, que també estan disponibles des de l'App de CCOO, per tractar els objectius sindicals per a la negociació del proper any i exposar una sèrie d'orientacions agrupades per diverses temàtiques.

més informació »

CCOO es concentra per la recuperació salarial i l'ocupació de qualitat

Dimarts 17 d'octubre, davant la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

Concentració per a la recuperació salarial i l'ocupació de qualitat

Demà dimarts, 17 d'octubre, a les 12.45 hores, davant la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Concentració per a la recuperació salarial, l'ocupació de qualitat i la garantia de les pensions i el seu poder adquisitiu

El 17 d'octubre del 2017, a les 12.45 h, tindrà lloc una concentració de delegats i delegades de CCOO de Catalunya, en què intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

més informació »

Jornada: "L'hora de la negociació col·lectiva. Recuperació salarial i ocupació de qualitat"

Divendres, 29 de setembre, a les 9.30 hores, la sala d'actes de la seu de CCOO acollirà una important trobada de negociadors i negociadores de convenis col·lectius del sindicat per tractar sobre els objectius sindicals per a la negociació col·lectiva del 2018.

més informació »

Dictamen 13/2017 sobre el Projecte de decret sobre el model de governança de la pesca professional a Catalunya.

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 13/2017 sobre el Projecte de decret sobre el model de governança de la pesca professional a Catalunya, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

més informació »

Dictamen 14/2017 sobre el Projecte de decret de venda directa de llet crua de vaca destinada al consumidor final.

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 14/2017 sobre el Projecte de decret de venda directa de llet crua de vaca destinada al consumidor final, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

més informació »

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a l'acte de signatura del Pacte Nacional per a la Indústria

Dilluns, 24 de juliol de 2017, a les 11.00 hores, al Palau de la Generalitat, a Barcelona.

més informació »

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 12/2017 sobre el Projecte de decret pel qual s’estableixen els requisits i les garanties tecnicosanitàries comunes dels centres i serveis sanitaris i els procediments per a la seva autorització i registre, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

Vídeos de l'assemblea #ofensivaCCOO feta a Barcelona el 12 de juliol del 2017

Intervencions de Cristina Torre i Javier Pacheco.

més informació »

Assemblea de delegats i delegades a Sabadell amb el lema #ofensivaCCOO

Dilluns, 19 de juny, a les 10.30 hores, a la Fira de Sabadell.

més informació »

Salut per a totes. Prou desigualtats!

La pobresa, l'atur, la precarietat laboral, les condicions de l'habitatge i el medi ambient, i la qualitat dels serveis socials condicionen la generació de desigualtats en la salut que poden arribar a significar una diferència en l'esperança de vida de 10 anys segons el lloc de residència.

més informació »

Acte commemoratiu del XXV aniversari del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC)

Demà divendres, 12 de maig, a les 9.15 hores, al CaixaFòrum de Barcelona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Balanç de la salut laboral a Catalunya 2016

Els indicadors oficials de la sinistralitat només recullen una part de la realitat i no permeten veure l'abast total i real de la sinistralitat laboral a Catalunya.