Accidents laborals

CCOO detecta un augment de la sinistralitat laboral a pesar de les mesures de l'estat d'alarma pel coronavirus

Preocupa que els accidents de treball mortals hagin pujat un 16,13 % respecte del primer semestre de l'any passat.

31/07/2020

més informació »

CCOO exigeix a Iberpotash participar en la investigació de l'accident i en el grup d'experts per avaluar les mesures de seguretat a la mina de Sallent

CCOO volem tenir veu i ser proactius en les accions que s'hagin de prendre per millorar les mesures de prevenció actuals per garantir la seguretat de les persones que treballen a la mina i evitar que es produeixin nous accidents. Així mateix, CCOO instem la direcció d'Iberpotash que les accions o mesures que es prenguin no tinguin cap repercussió en l'ocupació de les subcontractes que operen a la mina de Sallent.

26/06/2020

més informació »

CCOO lamenta el nou accident mortal produït avui a la mina d'Iberpotash de Sallent i es reaferma en el suport a la vaga del 30 juny exigint més seguretat

Aquest matí s'ha produït un nou accident mortal a la mina, en el qual ha perdut la vida un treballador de la subcontracta Montajes Rus. Davant d'aquest lamentable succés, els comitès d'empresa de la mina d'Iberpotash de Sallent i de Montajes Rus han decidit tornar a convocar la vaga prevista el 30 de juny sota el lema “Per la seguretat a la mina”. CCOO dona suport a la vaga i insta la direcció d'Iberpotash a començar de seguida la negociació per implementar les mesures de seguretat i prevenció de la mina per evitar nous accidents.

25/06/2020

més informació »

CCOO lamentem l'accident mortal ocorregut avui a la mina d'Iberpotash de Vilafruns

L'accident s'ha produït a causa d'un despreniment mentre els operaris de la subcontracta instal·laven uns ventiladors a la mina per fer baixar la temperatura i injectar oxigen. Davant d'aquest trist succés, CCOO demanem a les direccions d'Iberpotash i de les seves contractes que s'extremin les mesures de prevenció i de seguretat per evitar nous accidents. CCOO estarà atenta al resultat de les investigacions de l'accident per depurar les possibles responsabilitats.

04/06/2020

més informació »

CCOO lamentem la mort d'un treballador de Le Porc Gourmet que ha estat arrossegat pel riu Gurri

Engolit per la crescuda del riu segons testimonis presencials a les 9 h del matí d'avui a la zona de Santa Eugènia de Berga.

22/04/2020

més informació »

CCOO lamenta la mort d'un treballador en accident laboral a Llinars del Vallès

Es va precipitar al buit mentre feia tasques de reparació a una teulada d'una empresa del polígon Llinars Park.

17/04/2020

més informació »

CCOO demana seguretat a l'hora de repartir les targetes moneder de les beques menjador

Per no exposar als riscos del coronavirus a famílies i treballadors/es.

24/03/2020