Accidents laborals

CCOO convocarà vaga general a la petroquímica de Tarragona a principis de febrer

La Coordinadora de delegats i delegades de CCOO de les empreses principals i auxiliars dels polígons petroquímics nord i sud de Tarragona ha decidit, en la reunió d'avui, convocar una vaga general de 24 hores del sector de la petroquímica de Tarragona durant la primera quinzena de febrer. Una convocatòria que es planteja que es faci conjuntament amb la UGT i que afectarà els treballadors i treballadores tant de les empreses principals com de les auxiliars de manteniment i serveis que operen als polígons petroquímics de Tarragona. També s'ha insistit que cal implicar el conjunt de la ciutadania del Camp de Tarragona i interpel·lar-la perquè se sumi a la mobilització, que va més enllà de l'àmbit estrictament laboral.

17/01/2020

més informació »

CCOO exigeix al Govern de la Generalitat que es garanteixi la seguretat dels treballadors de la petroquímica i la ciutadania del Camp de Tarragona

Reunió d'avui amb el conseller de Treball.

17/01/2020

més informació »

CCOO lamentem profundament l'accident ocorregut ahir a l'empresa IQOXE i denunciem que el PLASEQCAT ha fallat

Davant d'aquest lamentable succés, CCOO d'Indústria de Tarragona convoca avui, 15 de gener, a les 12 hores, conjuntament amb FICA-UGT, una aturada de mitja hora a les portes de les empreses dels polígons petroquímics nord i sud de Tarragona, en solidaritat amb els companys ferits i les dues víctimes mortals. Amb aquesta aturada també volem denunciar, com fa temps que estem fent, la creixent precarització de les condicions laborals al sector, que afecta greument la seguretat, així com les evidents ineficiències del PLASEQCAT.

15/01/2020

més informació »

CCOO i UGT es mobilitzen contra la sentència del TC que permet l'acomiadament objectiu per absències intermitents

Demà dimecres, 27 de novembre, concentracions a Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona davant les delegacions i subdelegacions del Govern.

26/11/2019

més informació »

CCOO de Catalunya alerta que la sinistralitat laboral és un problema de primer ordre social i laboral

46 persones treballadores mortes i 413 amb lesions greus o molt greus en el primer semestre del 2019 a Catalunya, xifres inacceptables.

31/07/2019