• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Continua la campanya: Dona aliments, Compromís i Solidaritat

La solidaritat obrera forma part de la història del sindicalisme i com a organització sociopolítica aspirem a reunir la consciència de classe i la consciència del territori on vivim i treballem.

En un context d’agreujament de les desigualtats, especialment difícil per a moltes persones i famílies de Cornellà, CCOO continuem compromesos en donar respostes col·lectives i per això, hem articulat la campanya, “Solidaritat, suport i ajuda mútua. Dona aliments, compromís i solidaritat“.

Volem promoure la sensibilització, informació, promoció del voluntariat, ajuda mútua i donació de recursos alimentaris per la Botiga Solidària de Cornellà, de la que formem part del grup impulsor des de 2012. Pots col·laborar:

– Fent de voluntari/a, trucant al 93 377 92 92 i demanant per Benigno Martínez

– Aportant aliments (llegums, pasta, conserves, llet, sucre i farina) al punt de recollida habilitat al nostre local de CCOO de Cornellà de Llobregat

– Fent una aportació econòmica voluntària al seu compte corrent: ES83 2100 0506 1202 0015 5975

Perquè el nostre projecte sindical vol recuperar les millors tradicions de l’esquerra social, continuem buscant espais de col·laboració i treball mutu amb el teixit associatiu arrelat des dels valors i la proximitat. Suma’t-hi. Col·labora-hi!

S’han recollit 300 kg i volem continuar recollint més.

Link cartell

Link diptic