'Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras'

Presentació del llibre "Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras". En quinze relats, diverses plomes de renom fan un repàs per una sèrie de fites que van marcar la lluita pels drets dels treballadors i treballadores i la llibertat.

Les CCOO sóm la canya!

No només representem més de 146.000 treballadors i treballadores ,sinó que hem aconseguit donar servei a tota la classe treballadora en temps de pandèmia. Ara toca tornar a preparar-nos pel procés participatiu més important de la nostra organització, en el qual es decidirà, poc a poc, el pla d'acció dels propers quatre anys.

Documents congressuals del 12è congrés de CCOO de Catalunya

Descarregueu els documents del 12è congrés de CCOO de Catalunya en català o castellà

més informació »

Manifest de la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Durant els propers quatre anys serà essencial avançar en la igualtat efectiva de gènere, lluitar per enfortir la democràcia econòmica amb la deguda participació dels treballadors i treballadores en la presa de decisions de l'empresa, millorar l'estabilitat en l'ocupació i recuperar els nivells salarials retallats en els anys de crisi. Recuperar els equilibris en les relacions laborals exigeix enfortir la negociació col·lectiva i el diàleg social, objectius centrals del proper mandat.

més informació »

Javier Pacheco ja és oficialment precandidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Davant el 12è Congrés del sindicat que tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 de maig del 2021.

Carta de convocatòria del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell Nacional de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, reunit el 10 de juny del 2020, convoca el seu 12è congrés, que se celebrarà els dies 21, 22 i 23 de maig del 2021 a Barcelona, i que reunirà delegades i delegats escollits pel conjunt d'organitzacions confederades amb la participació de 146.000 persones afiliades.

Memòria de la 2a Assemblea sindical oberta

L'Assemblea sindical oberta ha estat un procés participatiu adreçat a l'afiliació de CCOO de Catalunya i a la societat per definir les propostes que situïn el sindicat al capdavant de la defensa dels drets laborals i socials en uns moments de fortes transformacions del món del treball i de la societat, que situen reptes importants en relació amb l'acció sindical i a l'organització interna del sindicat.