Normes del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell Nacional de la CS de la CONC en la seva reunió del 30 de setembre del 2020 aprova les Normes del 12è Congrés i, en reunió extraordinària del 5 de novembre del 2020, modifica algun punt del seu articulat, per tal d'adequar-lo a la situació de crisi sanitària.

Proposta de modificació d'Estatuts per al 12è Congrés de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya celebrarà el seu 12è congrés a Barcelona els dies 21,22 i 23 de maig de l'any 2021, amb el lema “La força dels treballs”. El congrés debatrà i establirà l'estratègia i les pràctiques d'actuació sindical per als propers anys i elegirà els òrgans de direcció i les estructures de funcionament del sindicat.

Pla d'acció del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

A la carta de convocatòria del congrés vam definir amb perspectiva de gènere cinc eixos de debat en la construcció de la proposta sindical dels propers anys: reforçar la democràcia, el pacte verd europeu (New Green Deal), avançar en igualtat, treball digne i protecció social, enfortir l'estat del benestar. A més, la proposta congressual també ha de redefinir les polítiques organitzatives per seguir reforçant la utilitat del sindicalisme confederal, i és per això que tractarem un eix específic anomenat 'Una organització que s'adapta als nous reptes'.

més informació »

Avala el candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya per als propers quatre anys

Fins el dia 27 de febrer pots avalar l'únic candidat que es presenta a la Secretaria General de CCOO de Catalunya per als propers 4 anys.

més informació »

Vídeo sobre els eixos principals del mandat dels propers quatre anys

Encarem el procés congressual amb el repte de ser actius en la construcció del futur del món del treball. Els canvis tan profunds que s'estan donant al teixit productiu i que modifiquen les relacions de treball i les relacions socials no es poden fer sense comptar amb nosaltres. Volem canvis que siguin un avenç dels valors de la democràcia i que obrin les portes de les empreses i l'economia a la participació de la ciutadania de les treballadores i els treballadors

'Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras'

Presentació del llibre "Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras". En quinze relats, diverses plomes de renom fan un repàs per una sèrie de fites que van marcar la lluita pels drets dels treballadors i treballadores i la llibertat.

Les CCOO sóm la canya!

No només representem més de 146.000 treballadors i treballadores ,sinó que hem aconseguit donar servei a tota la classe treballadora en temps de pandèmia. Ara toca tornar a preparar-nos pel procés participatiu més important de la nostra organització, en el qual es decidirà, poc a poc, el pla d'acció dels propers quatre anys.

Documents congressuals del 12è congrés de CCOO de Catalunya

Descarregueu els documents del 12è congrés de CCOO de Catalunya en català o castellà

més informació »

Manifest de la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Durant els propers quatre anys serà essencial avançar en la igualtat efectiva de gènere, lluitar per enfortir la democràcia econòmica amb la deguda participació dels treballadors i treballadores en la presa de decisions de l'empresa, millorar l'estabilitat en l'ocupació i recuperar els nivells salarials retallats en els anys de crisi. Recuperar els equilibris en les relacions laborals exigeix enfortir la negociació col·lectiva i el diàleg social, objectius centrals del proper mandat.

més informació »

Javier Pacheco ja és oficialment precandidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Davant el 12è Congrés del sindicat que tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 de maig del 2021.

Carta de convocatòria del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell Nacional de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, reunit el 10 de juny del 2020, convoca el seu 12è congrés, que se celebrarà els dies 21, 22 i 23 de maig del 2021 a Barcelona, i que reunirà delegades i delegats escollits pel conjunt d'organitzacions confederades amb la participació de 146.000 persones afiliades.

Memòria de la 2a Assemblea sindical oberta

L'Assemblea sindical oberta ha estat un procés participatiu adreçat a l'afiliació de CCOO de Catalunya i a la societat per definir les propostes que situïn el sindicat al capdavant de la defensa dels drets laborals i socials en uns moments de fortes transformacions del món del treball i de la societat, que situen reptes importants en relació amb l'acció sindical i a l'organització interna del sindicat.