X Congrés de CCOO de Catalunya

L'Informe de Gestió presentat per Joan Carles Gallego ha estat aprovat amb el 74,77% dels vots del Congrés

L’Informe de Gestió que Joan Carles Gallego ha presentat al X Congrés de CCOO de Catalunya ha estat aprovat pel plenari del Congrés, després de les intervencions de les delegacions i del resum del propi secretari general sortint, amb un total de 406 vots, que representen el 74,77%, 71 vots en contra i 66 abstencions.

En el decurs d’aquest matí també s’ha presentat Pla d’Acció i s’ha iniciat el debat de les esmenes. Posteriorment, es passarà al debat de la ponència d’Estatuts. Aquesta tarda, després de la intervenció dels convidats internacionals, es presentaran les candidatures als òrgans de direcció com el Contingent del Consell Nacional i la Secretaria General, i s’efectuarà la votació. El resultat de les votacions es farà públic cap a les 19 h, aproximadament.

El Congrés es tancarà demà diumenge. La cloenda es farà a partir de les 12 h amb la presència del secretari general de la Confederación Sindical de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, i la intervenció del nou secretari general.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de desembre de 2012