Tots els actes que farem al territori

8 de Març | CCOO Feminista: Denúncia i Acció

Foto

Durant tres setmanes,del 18 de febrer al 8 demarç, tindran lloc les activitats organitzades per CCOO de Catalunya arreu del territori amb motiu del Dia Internacional de les Dones. El punt de partida ha estat l’assemblea general de dones, el 18 de febrer, que va aglutinar a més de 700 delegades de les quals 90 eren de la UI CCOO VORMAROS.

Enguany el lema és “CCOO feminista: denúncia i acció” i la campanya estarà centrada en les discriminacions de gènere, com les bretxes (la salarial, especialment), els col·lectius en situació precària, les violències contra les dones, els plans d’igualtat o els registres salarials, entre d’altres. Els actes tindran lloc a empreses, a les seus del sindicat arreu de Catalunya i també al carrer.

A continuació us fem arribar les accions que organitzem i en las quals participem al territori, i us demanem que hi participeu

MATARÓ

8 de març a les 11h

Trobada al Mural "Homenatge a les Dones" situat al Cami de la Geganta. Sortirem fent batukada fins la porta de l'’Ajuntament de Mataro i a les 12h lectura del manifest

organitza: CCOO-UGT- Teixit Dones

GRANOLLERS

6 de març a les 12h

Concentració de delegades i delegats davant Pl. de la Porxada, i lectura de manifest conjunt CCOO-UGT,

porta la teva samarreta lila!

VIC

5 de març a les 10h
Taller de prevenció i actuacio davant l’Assetjament sexual i per raó de sexe”, impartit per Lluïsa González responsable secretaria Dones, LGTBI de la UI VORMAROS.

lloc: local CCOO Vic Pl. Lluís Companys, 3
cartell del taller

cal fer inscripció prèvia enviant correu a llgonzalez@ccoo.cat
Data limit inscripció 4 de març

BARCELONA

8 de març a les 17h

Manifestació unitària programada pel Moviment Feminista, ens hem de fer veure! és molt important la teva presència. Porta la teva samarreta lila, i vine amb la teva amiga, les teves germanes, cosines, filles, mare, àvies…i amb qui vulguis però vine i no et quedis a casa!

sortida: Plaça Universitat

Si no tens samarreta lila pots passar-la a buscar pels locals de CCOO de Granollers, Mataró i Vic, les venem a 2,5€

Fes clic per veure:
- el cartell de CCOO de Catalunya pel 8 de Març
- el manifest de CCOO de Catalunya pel 8 de Març

Consulta els actes arreu de Catalunya a la web de CCOO de Catalunya fent clic aquí

26/02/2020