La plantilla de l'Ajuntament de Roda de Ter inicia mobilitzacions

Foto

Ahir, en el Ple municipal de l’Ajuntament de Roda de Ter, els treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Roda de Ter, amb el Comitè i la Secció Sindical de CCOO al capdavant, van fer sentir la seva veu per denunciar la política laboral, de contractació a dit i manca de transparència de l’actual alcalde des de l’inici del seu mandat.

La representació de CCOO a l’Ajuntament de Roda de Ter va denunciar el bloqueig de qualsevol negociació (organigrama, relació de llocs de treball) per voluntat expressa de l’alcalde, l’incompliment sistemàtic d’acords que estaven en marxa, pel que són d’obligat compliment fins que no n'hi hagi un de nou, i que s’havien pactat amb l’anterior equip de govern,  la política de contractació discrecional sense oferta pública d’ocupació, atorgament de complements personals a dit sense passar per la Mesa general de negociació, etc.

CCOO ha fet palesa la seva voluntat de continuar amb les mobilitzacions fins que l’alcalde abandoni la seva actitud poc democràtica que no respecta el marc negociador amb la plantilla. Així mateix estudia accions legals davant diverses irregularitats en la gestió.

17/05/2017

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |