Organigrama

La Unió Intercomarcal de VORMAROS, que engloba les comarques del Vallès Oriental, Maresme i Osona, som prop de 15.000 afiliades i afiliats i 2.483 delegades i delegats (dades de Març de 2017) , i som la primera força sindical a les tres comarques, fet que ens fa ser unes CCOO més fortes i més útils.

En el 2on Congrés  celebrat el 7 de març de 2017 a Canovelles va ser escollit Secretari General de CCOO VORMAROS en Gonzalo Plata Jiménez.

En el mateix Congrés es va escollir la nova executiva d’aquesta Unió Intercomarcal del Vallès Oriental, Maresme i Osona ( VORMAROS ) que tot seguit detallem:

Lalo Plata

Secretari General

Neix i viu la seva infantesa i joventut entre Cornellà del Llobregat i Rubí. Educador Social amb formació específica en el camp del treball, la joventut i la participació ciutadana. Té formació universitària en Humanitats. Actualment treballa com a Tècnic de Cooperació, solidaritat i Protocol a l’Ajuntament de Martorelles on ha gestionat també les àrees de Cultura, Joventut, Turisme i Comunicació. També ha realitzat feines per diverses productores d’espectacles i sales de concerts. És delegat del personal laboral per CCOO i Secretari de Negociació Col·lectiva de la Secció Sindical del seu ajuntament, Martorelles. Va ser de delegat a Matadepera i membre d’Acció Jove. Afiliat des de l’any 2003. Al seu temps lliure li agrada desfogar-se com a vocalista a diverses bandes de pop i rock. Ha estat el Secretari General de la Unió Vallès Oriental, Maresme i Osona des de la fusió.

Maribel González

Secretària d'Organització

Nascuda en Mines de Rio Tinto, Huelva, criada i crescuda a Barcelona. Ha treballat en els sectors de col·lectivitats, fleques, hostaleria i neteja. Des de l'any 1997 és delegada a un Comitè d'Empresa i afiliada a CCOO des de l'any 1999. Actualment  és treballadora i presidenta del Comitè d'Empresa Aramark Serveis Integrals. Secretaria General d'aquesta secció sindical de CCOO a l'empresa. De 2006 a 2014 va ser Secretària d’EESS a la antiga Federació de Comerç i Hostaleria de Catalunya (FECOHT). De l’octubre del 2014 al gener 2017 ha estat Secretària General de Serveis al VORMAROS. Des del 2016 fins a la data és responsable del subsector col·lectivitats a la Federació de Serveis de Catalunya. Acèrrima convençuda de la necessitat de col·laborar amb l'organització. Viu a Premià de Mar i és mare soltera d'una filla estupenda.

José Morillas

Secretari d'Acció Sindical

Nascut a Guadix, Granada. Per la seva actitud de rebel·lia contra el caciquisme al seu poble, la marginació d'oportunitats i en la recerca d'una nova vida, als 18 anys immigra a Catalunya. Als tres mesos de la seva arribada és elegit com Jurat d'Empresa (la reforma del sindicat vertical franquista) i com a president del mateix jurat per representar els treballadors, treballa a Roca Umbert, és detingut en ser elegit, acusant-lo la policia social de pertànyer a CCOO (il·legal aleshores)  i de ser comunista. Amb la legalització del nostre sindicat, passa a ocupar tota una sèrie de treballs i responsabilitats sindicals, des d'un concepte de participació i militància. En l'any 94 és acomiadat de l'empresa on treballa, passant a exercir funcions de responsabilitat sindical fins a la data. Actualment viu a Martorelles, és casat i té dues filles i dos netes.

Emilia Macías

Secretària de Socioeconomia

Nascuda a Valencia del Mombuey, Badajoz. Al 1966 va emigrar amb la meva família a Catalunya, on va créixer  i viure a La Llagosta. És llicenciada en  Historia Contemporània  per l’ UAB. Als 17 anys sent treballadora d’una petita empresa metal·lúrgica de La Llagosta s’afilià a CCOO. Des d’aleshores és una lluitadora compromesa amb la nostra organització per els drets laborals , social i civils de les persones, així com militant a les organitzacions polítiques d’esquerra. Activista en els moviments socials per la defensa de l’Educació i la Sanitat Pública, l’any 2002 va iniciar la defensa per la qualitat de l’educació pública des de l’AMPA de l’escola dels seus fills i a l’any 2006 com a presidenta de la Coordinadora d’AMPAS de Mollet del Vallès, treballa en la coordinació i lluita de l’educació pública a Mollet, ciutat on viu. Té 2 fills, en Pau i la Lucia.

Lluïsa González

Secretària de Relacions Institucionals, Salut Laboral, Dona, LGTBI i Igualtat

És llicenciada en Antropologia Social y Cultural per la Uned. Treballa a l'Ajuntament de Mollet. És delegada sindical des de l’any 1990, amb diferents  càrrecs a la secció sindical, encara que actualment és la responsable d'Organització i recursos. Persona molt activa participa a la plataforma en defensa de la Sanitat publica, i de la vida política de Mollet.. Es defineix com a feminista i d'esquerres. Te com vàlvula antiestrès fer mitja i crear joies. Es mare i presidenta de l’AMPA de l'institut on estudia el seu fill.

Estefania Navarro

Secretària de Comunicació

Nascuda a Montmeló. És Tècnica en Producció Audiovisual i ha estudiat art dramàtic durant quatre anys. S’afilia a CCOO el 1998 i al 2003 comença a treballar voluntàriament al sindicat intercomarcal del V. Oriental Maresme minerometal·lúrgic a les eleccions sindicals. Ha col·laborat també amb la Unió Intercomarcal assumint tasques d’administrativa i amb la FECOHT als equips d’extensió sindical. Al 2005 va assumir la responsabilitat d’Eleccions Sindicals al Sindicat d’Indústria del Vallès Oriental Maresme i mes tard Organització, fins el 2013, quan va assumir la Secretaria d’Organització de l’antic VORMAR. Ha treballat també a les empreses Autoliv i Bosch; i era coproductora d’un magazine a Ràdio Mataró. Al seu poble ha participat activament del moviment veïnal. Fins a la data ha estat la Secretaria d’Organització de la Unió. És mare de 2 nenes.

Estíbaliz Pous

Secretària de Recursos

És llicenciada en Economia per la UB l’any 1996 i realitza un màster en fiscalitat per la UB l’any 1999. És treballadora de banca des del 1997. L’any 2007 s’inicia com a delegada sindical amb un dia al mes, l’any 2010 uns 6 dies al mes i des del març del 2016 alliberada. Actualment és la secretària d’Acció Sindical de la secció de BBVA a Catalunya, membre de l’executiva de la secció sindical estatal i vocal de la Comissió de Control del pla de pensions d’empleats del BBVA. És membre de l’AMPA de l’escola Sentfores de Vic entre el 2009 al 2015, amb càrrec de tresorera del 2009 al 2011 i els 4 darrers com a presidenta. Viu a Vic.

Geni Farré

Secretària d'Assessorament Sindical i Jurídic

Nascuda a Calella i afiliada des del 1988. Va començar la seva activitat al sindicat l'any 1995, com a col·laboradora del Maresme amb diferents tasques com eleccions sindicals i tasques administratives. L’any 2005 se inaugurà el local de Pineda de Mar, on passa a ser responsable del local i on realitza tasques administratives. Des de l’any 2008 assumeix la responsabilitat de Pimes i Eleccions sindicals, assumint el càrrec de responsable del local de Mataró l’any 2012. Realitza’n també l’Assessorament sindical als locals de Mataró, Pineda de Mar (Centre INNOVA) i Mollet del Vallès. Participa amb l’Equip Electoral d’EESS de la Federació de Serveis VORMAROS i és membre del Secretariat, Comitè Territorial, Comissió Executiva, Consell Intercomarcal del Vallès Oriental Maresme i Osona i el Consell Nacional de la CONC.

Ángel Ramos

Secretari de Política Industrial

Nascut a Badalona. A partir dels 15 anys participa en les mobilitzacions socials i polítiques contra el franquisme i per l'establiment de la democràcia, arribant a Secretari General de les Joventuts Comunistes de Catalunya (JCC) a la seva localitat natal l'any 1983. L'any 1981 comença la seva vida laboral a Bendibérica, afiliat a CCOO des de l'any 1985, aquest any és elegit membre del Comitè de CCOO i President del Comitè d'Empresa. La seva col·laboració amb l'estructura del sindicat ha estat múltiple i variada durant els últims 27 anys. Des Tècnic d'Organització del Treball per a la Unió, fins responsabilitats diverses en el Sindicat del Metall, Ha estat Secretari General de la Federació d’ Indústria al territori, on actualment és responsable d'Acció Sindical.

Manuela Delgado

Secretària de Formació

Nascuda a  Badajoz.. És afiliada a CCOO des de l’any 2012. Treballa com a netejadora a l’empresa Expertus, on és delegada del comitè d’empresa. També forma part del Comitè de Dones i del Consell de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental, Maresme i Osona.

Quim Fornés

Secretari de Cooperació Internacional, Cultura i Medi Ambient

Nascut al barri de Gràcia de Barcelona i emigrat a la Garriga l’any 1990. És Llicenciat en Geografia i Història Universitat de Barcelona i Catedràtic de secundària, en Ciències Socials. S’afilia a CCOO l’any 1975, primer a Banca i Estalvi i a partir de 1984 a Ensenyament. L’any 2011 va ser Secretari d’Educació de CCOO Vallès Oriental Maresme i posteriorment també de l’Osona amb la fusió territorial. És des de 1994 coordinador d’ICV a la Garriga, on del 2009 al 2011 va ser també regidor portaveu. Entre els anys 2003 i 2007 va ser Conseller Comarcal al Vallès Oriental. És Conseller Nacional d’ICV des de 2002. És secretari de Cultura i Cooperació de CCOO de VORMAROS i coordinador Fundació Pau i Solidaritat CCOO VORMAROS. És soci de la Fundació per la Pau i de Greenpeace.

Francisco Sánchez

Membre Executiva Intercomarcal - Vocal

Nascut a Lantejuela, Sevilla. Va arribar a Catalunya el setembre de 1973 i 3 anys més tard va afiliar-se a CCOO. Entre 1981 i 1984 va ser delegat a una empresa d’abrasius (Debray). Des de 1985 és funcionari a l’Ajuntament de Montornès, on es delegat de personal, sent CCOO la primera força sindical de l’Ajuntament ja al 1985 i arribant a ser l’únic sindicat a les darreres EESS. És el Secretari General i delegat LOLS de la Secció Sindical. Va ser Secretari de Mobilitat i Medi Ambient entre 2010 i 2013 i Secretari de Defensa dels Serveis Públics el 2013. És membre de la Executiva Federal de la Federació de Serveis a la Ciutadania de Catalunya i membre del Consell de la CONC i del Consell Federal de la FSC Estatal.

Roser Mas

Coordinació Nucli d'Osona

Nascuda a Torelló, Osona. Va començar a treballar amb 13 anys i als 15 va entrar a treballar a Fabra i Coats, a Borgonyà. S’afilià amb la crisi del tèxtil, que va matar les empreses del Ter i de Llobregat. Des del 1987  és treballadora social en ajuntaments. Ha estat presidenta del comitè d’empresa de l’Ajuntament de Manlleu durant 12 any.  Ara és la secretària, enfilant els 16 anys  de representació dels companys i companyes de l’ajuntament.  Està casada i té dos fills. Li agrada molt llegir i fer-se pentinats estrafolaris.

Miguel Sánchez

Suport Organització Osona

Nascuda a Siles, Jaén. Va arribar a Catalunya l’any 1978. L’any 1979 es va afiliar a CCOO i va entrar a treballar a l’empresa tèxtil  Filatures Gossypium, S.A. on va ser delegat sindical durant 14 anys, fins el seu tancament l’any 1993. Va ser Secretari General del Textil durant 2 legislatures a Osona i Secretari General de Fiteqa 1 legislatura també a  Osona. He estat Secretari General de la Unió d’Osona un mandat  fins la primera fusió. Actualment és l’assessor mancomunat d’Osona i fa tasques de EESS per diferents federacions. També és  el coordinador de la comarca d’Osona i ha fomat part de la direcció de VORMAROS.

Jaume Coronas

Membre del Nucli d'Osona

Nascut a Manlleu. És afiliat a CCOO des de Juliol de l’any 1993. Treballa a l’empresa Girbau, S.A. on és membre del comitè d’empresa des de l’any 1998. Durant els anys 2007 i 2008 va ocupar el càrrec de Secretari d’Organització de la Federació del Metall a Osona. És soci del Grup de Defensa del Ter (GDT) des de l’any 1992 i soci de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) des del 2014.

Jerian Gómez-Raya

Coordinador d'Acció Jove

Va estudiar batxillerat científic-tècnic, i va començar una carrera de telecomunicacions que va acabar abandonant en trobar feina a la que és la actual empresa, Tommy Hilfiger. Fa 10 anys que hi treballa i recentment han format el primer comitè d'empresa, del que forma part. Afiliat des del primer dia que va sortir com a delegat. Només arribar a CCOO li va cridar l'atenció "l’escola de joves" i el van convidar a assistir-hi. Ara em disposa a col·laborar a l’Unió en les accions a dur a terme en l'organització dels joves al territori, qüestió que es planteja com un repte. És pare d’un fill de 3 anys

Jordi Comas

Coordinador Xarxa d'Acció Solidària

Nascut a Sant Feliu de Guíxols, Girona. És  mestre, psicopedagog actualment jubilat. Ha treballat a l’Escola Pública i als Serveis educatius com a assessor de formació. Ha estat Secretari General del Sindicat d’Educació del Vallès Oriental primer i després de Vallès Oriental-Maresme. I membre de l’executiva de la Federació d’Educació de Catalunya. Forma part de l’Executiva del sindicat intercomarcal de Pensionistes i Jubilats com a responsable d’organització i també de l’executiva de la Federació de Pensionistes i Jubilats de Catalunya. Actualment viu a Montmeló on durant molts anys, ha estat regidor amb diverses responsabilitats ( Medi Ambient, Serveis Socials, Comerç i Promoció econòmica, Cooperació i Solidaritat) de l’Ajuntament de Montmeló. També ha estat conseller del Consell Comarcal del Vallès Oriental. És soci de diverses ONG’s, de Som Energia i de Rella (Associació de Mestres Jubilats).

Liliana Baigorria

Suport Moviments Socials, Dona i Igualtat Maresme

Nascuda a Buenos Aires, República Argentina. Als 19 anys desenvolupa la seva activitat com a treballadora en el Sindicat de la Federació de Comerç i Hostaleria de la Província de Buenos Aires, responsable de l' Agrupació Política del Sindicat, membre de les Joventuts sindicals. Arriba a Catalunya l’any 1977, treballant com a venedora ambulant. Va formar part d’una agrupació per defensar els drets del venedors ambulants. L’any 1989 entra a treballar com a ASL a la Residència Gent Gran de Mataró. Afiliada a CCOO l’any 1991. L’any 2003 entra a formar part del comitè d’empresa de Serhs food Area on va exerceix de presidenta Ha estat assessora laboral al local de Mataró durant 12 anys i Secretària General del S.I. Fecoht des del 2009 fins el 2014. Des de l'any 2013 és coordinadora del Nucli d'Acció Territorial del Maresme Centre i Sud i col·labora amb la Secretaria d'Igualtat i Dona del VORMAROS a Mataró.

Jaume Roig

Membre del Nucli del Maresme

Nascut a Torrelles de Llobregat , Baix Llobregat. Arriba a Mataró el 1966 i comença a treballar en una empresa de gènere de punt. A finals dels anys 60 entra en contacte amb les CCOO, llavors clandestines, en el sector tèxtil de Mataró. A finals dels anys 70, és elegit delegat sindical per CCOO en les primeres eleccions sindicals democràtiques, formant part més tard de la direcció del Tèxtil de CCOO a Mataró, amb vàries responsabilitats, sent la darrera la de Secretari General del sector. Als 80 i 90 és elegit delegat de la Junta de Personal de l’Ajuntament de Mataró i forma part de la direcció de la FSAP al Maresme. Al 2000 és elegit Secretari General de la Unió Comarcal del Maresme i el 2004 com a Coordinador de la Comarca del Maresme un cop produïda la fusió amb el V. Oriental. Jubilat des de 2012, passa a ser responsable de Relacions Institucionals al Maresme i membre del Nucli d’acció Territorial a la
comarca, entre altres. Militant d’ ICV des de fa 30 anys.

Kilian Pérez
Relacions Institucionals Maresme

Nascut a Barcelona i Pinetenc d’adopció,. És Tècnic Superior en Comerç i Màrqueting i actualment està cursant el Grau d’Educació Social (UOC). Actiu socialment des de molt jove, s’afilia a CCOO l’any 2008, sent ja President del Comitè d’Empresa i la Junta de Personal de l’Ajuntament de Pineda de Mar on és funcionari des del 2004 i participa activament a Acció Jove. Membre “prejubilat” d’aquest, actualment és responsable d’Acció Sindical de la Federació de Serveis a la Ciutadania al VORMAROS.

Albert Isidro

Coordinador Nucli Baix Montseny

Porta 19 anys afiliat a CCOO i 17 anys com a operari a l’empresa Internats.nets on porta 14 anys com a membre del comitè d’empresa i 6 anys a càrrec de la presidència. També és el Secretari General de la Secció Sindical i delegat LOLS. És membre del Consell de la Federació d’Indústria al VORMAROS i col·laborador  al Nucli d’Acció Territorial al Baix Montseny. És assessor a l’espai que el sindicat té a la Sax Sala de Sant Celoni. En el seu temps lliure col·lecciona maratons.

Míriam Sampere

Coordinadora Infoatur

Diplomada en Educació Social i mare d’una filla de 2 anys. Afiliada a CCOO des del maig de 2005 després de que 3 dones guanyéssin les ESSS a l’Empresa Municipal de Formació ocupacional i Ocupació, SL de Mollet del Vallès. Al 2008 assumeix les Secretaries de Formació Sindical i Polítiques d’Igualtat al Vallès Oriental -Maresme. Al 2010 serà Responsable de Polítiques actives d’Ocupació, a la Secretaria de Socioeconomia de la CONC.  És la Responsable del Projecte Infoatur a la Unió. I un parell de tardes a la setmana se’n cuida del local de Mollet.

Feu clic per veure l'organigrama de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |