Altres notícies

CCOO promou dues campanyes solidàries

CCOO promou les campanyes solidàries "Recollida de material escolar" i "La fam no fa vacances"

El 19 de juny, concentracions contra les violències masclistes

El 19 de juny, concentracions contra les violències masclistes.

més informació »

Èxit d'assistència a l'assemblea de delegades i delegats del 20 de Juny a les Franqueses del Vallès

Assemblea de delegades i delegats el 20 de juny a les Franqueses del Vallès on vam tractar l'acord per l'ocupació i la negociació col·lectiva, la renda garantida de ciutadania, el Pacte nacional per a la indústria i el futur de les pensions.

més informació »

CCOO denunciarà el paper de l'empresa gestora en l'intent de revocació del Comitè d'Empresa de Mataró Bus

Fins a 8 irregularitats greus del procés de revocació: l'empresa va utilitzar fraudulentament el vot de directius, caps i inspectors per assolir la majoria suficient que no tenia en el col·lectiu de conductors.

més informació »

CCOO inicia una campanya de suport ciutadà a l'acomiadat per Mataró Bus

Davant la postura intransigent i antidemocràtica de l'empresa, mobilització sota el hashtag #LaraREADMISSIÓ .

més informació »

CCOO torna a ser present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona - Catalunya

Els dies de la celebració del Gran Premi de Catalunya de Moto GP al Circuit de Barcelona - Catalunya (Montmeló), CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona organitza un operatiu d'atenció als treballadors i treballadores precaris dins de les instal·lacions, amb un estand informatiu i un telèfon d'atenció 24 hores.

més informació »

CCOO convoca per al proper dia 14 de juny una nova jornada de lluita i reivindicació

Concentració el proper dia 14 de juny davant foment de treball de Barcelona per reivindicar a favor de l'ocupació, salaris dignes i la recuperació dels drets socials

més informació »

CCOO hem denunciat a la Inspecció de Treball les empreses del sector carni que incompleixen la llei

De moment, ja hi ha 15 empreses denunciades d'Osona i les comarques gironines i lleidatanes i no descartem ampliar la denúncia a més empreses.

més informació »

CCOO denúncia un mapa escolar insuficient

Propostes de CCOO per evitar els tancaments a l'Escola Pública i la baixa de les ràtios

Mobilitzacions a Mataró Bus

L'empresa concessionària té una política laboral abusiva i antidemocràtica que culmina amb l'acomiadament del secretari general de la Secció Sindical de CCOO.

més informació »

CCOO denunciarà a Inspecció de Treball les empreses que incompleixin la llei de cooperatives

CCOO d'Indústria lamenta el gran fracàs de la reunió de la Taula de concertació del sector carni de Catalunya celebrada ahir, davant la poca disposició que han manifestat les patronals del sector, especialment FECIC. En aquest escenari, CCOO farà un pas endavant per identificar les empreses principals que utilitzen aquestes falses cooperatives de treball associat per treure a la llum la precarietat que pateixen els seus treballadors, en connivència amb les mateixes empreses principals i denunciar-les davant la Inspecció de Treball.

més informació »

LA GARANTIA JUVENIL ARRIBA A CCOO I A ACCIÓ JOVE!

La Garantia Juvenil és un programa finançat per el Fons social europeu, que a Catalunya gestiona el SOC (Servei d'Ocupació de Catalunya), i on l'objectiu és trobar una sortida laboral i/o formativa a qualsevol jove de 16 a 29 anys que no estigui treballant ni estudiant. Els serveis oferts als joves es divideixen en tres grups en funció dels objectius: activar les persones joves no ocupades ni integrades en els sistemes d'educació o formació; reforçar l'ocupabilitat i les competències professionals d'aquest col·lectiu, i incrementar l'emprenedoria dels joves en els sistemes d'educació o formació com a via d'accés al mercat laboral.

La plantilla de l'Ajuntament de Roda de Ter inicia mobilitzacions

Ahir, en el Ple municipal de l'Ajuntament de Roda de Ter, els treballadors de l'Ajuntament de Roda de Ter, amb el comitè i la secció sindical de CCOO al capdavant, van fer sentir la seva veu per denunciar la política laboral, de contractació a dit i manca de transparència de l'actual alcalde des de l'inici del seu mandat.

més informació »

CCOO denuncia el bloqueig de la patronal a la taula de concertació del sector carni

Per CCOO d'Indústria, el fracàs de la reunió d'ahir demostra la manca de voluntat de les empreses principals del sector per resoldre la situació, ja que algunes són part activa de les cooperatives de treball associat que operen al sector.

més informació »

CCOO estarà present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona-Catalunya

Durant el Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 a Montmeló.

més informació »

1a Jornada de Prevenció, Detecció i Intervenció de Processos de Radicalització de la Violència

Una iniciativa de l'Agrupació de Personal Penitenciari amb vocació transversal, dirigida a professionals dels sectors d'intervenció social, educatiu, seguretat i política social inscripcions: jornadaccooradicalismeviolent@gmail.com (Es important inscriure's prèviament i amb antelació)

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona demana que es posi data a la retirada d'uralita dels centres educatius

Presentada instància als Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament del Maresme - Vallès Oriental, davant del perill que suposa per al personal i l'alumnat.

més informació »

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a Breda al debat ‘El sindicalisme català davant del referèndum'

Demà divendres, 5 de maig, a les 20 hores.

TERTÚLIA SOBRE ELS PLANS D'IGUALTAT A LES EMPRESES

Els dimecres la Clara Armengol de VOTV modera la tertúlia de dones. Avui posem a debat els plans d'igualtat a les empreses.

Campanya de la renda 2016

Fes la declaració de la renda 2016 amb CCOO