Altres notícies

CCOO rebutgem els acomiadaments a Le Porc Gourmet i exigim al Grupo Jorge la readmissió dels afectats

CCOO d'Indústria manifestem el nostre rebuig als 9 acomiadaments que ha fet efectius la direcció de Le Porc Gourmet i exigirem explicacions al Grupo Jorge, així com la readmissió d'aquests treballadors. CCOO posem els serveis jurídics del sindicat a disposició dels afectats per recórrer els acomiadaments.

més informació »

CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona celebra una assemblea de delegats i delegades a Mataró

Demà divendres, 23 de novembre, al Tecnocampus de Mataró, amb presència d'Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO d'Espanya i CCOO de Catalunya.

Actes 25 de novembre, Dia Internacional de la NO Violència a les Dones i Nenes

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional de la NO Violència a les Dones i Nenes, la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona participarà i/o organitzarà un seguit d'actes commemoratius a les comarques del Vallès Oriental i del Maresme

més informació »

CCOO valorem positivament l'acord assolit a Capresa

Malgrat que no s'ha pogut evitar el tancament de la factoria vallesana, valorem positivament l'acord assolit, ja que garanteix alternatives d'ocupació per a tots els treballadors i treballadores afectats, amb unes condicions econòmiques i laborals dignes. En primer lloc, s'acorda el manteniment de l'ocupació a tots els treballadors i treballadores afectats dins de les empreses del grup Sidenor.

més informació »

Assemblea de delegades i delegats "Amb tu tenim la força"

El passat divendres 23 de novembre, a les 10 hores, es va celebrar una assemblea de delegades i delegats a Mataró, amb el lema "Amb tu tenim la força". L'assemblea va tenir lloc al Parc Tecnocampus Mataró-Maresme, a l'avinguda Ernest Lluch, 32 de Mataró i hi van intervenir, entre d'altres, Unai Sordo i Javier Pacheco.

més informació »

Mobilitzacions per la sentència del Tribunal Suprem sobre l'impost de les hipoteques a Barcelona i Mollet.

més informació »

Acte "Manifest per la pau, la convivència, els drets civils i la democràcia"

Acte "Manifest per la pau, la convivència, els drets civils i la democràcia", organitzat conjuntament per conjuntament per Òmnium Cultural del Maresme, la Unió Intercomarcal de CCOO del Maresme, Vallès Oriental i Osona, la UGT del Maresme i la Federació d'Associacions Veïnals de Mataró, el 12 de novembre a les 18.30 h al Cafè de Mar a Mataró.

CCOO lamenta profundament l'accident laboral ocorregut a Pineda de Mar

Esfondrament d'una bastida.

Lamentem la mort del company sindicalista maresmenc Francesc Roura Angelats

Havia estat secretari d'Organització de les CCOO al Maresme.

més informació »

Concentració dels treballadors i treballadores dels Centres Penitenciaris Quatre Camins i Joves

Denunciant manca de personal i exigint tolerància zero a les agressions.

més informació »

Exposició "La llum d'Elna i la catàstrofe de les guerres"

Exposició "la llum d'Elna i la catàstrofe de les guerres" que es podrà visitar durant el mes d'octubre als locals de CCOO a les 3 comarques

Passejada contra el canvi climàtic el 20 d'octubre