Altres notícies

Acte de reconeixement a Teresa Cortina, històrica afiliada a CCOO, a Mataró

Acte de reconeixement a Teresa Cortina, històrica afiliada a CCOO, per la seva trajectòria personal i laboral, l'11 de maig de 2018, a les 17 hores, a la Nau Gaudí de Mataró.

més informació »

Assemblea de delegades i delegats el 15 de maig a les 10h a les Franqueses del Vallès

Assemblea de delegades i delegats el 15 de maig a les 10h a Can Ribas - Centre de Recursos Agraris de les Franqueses del Vallès, enmarcada a la campanya que du a terme CCOO de Catalunya en defensa del sistema públic de pensions

més informació »

1 de Maig de 2018. Ara ens toca a nosaltres!

Manifestacions programades per a l'1 de maig de 2018, diada del treballador.

més informació »

Implica't per la baixada de ràtios

La Federació d'Educació de CCOO posa en marxa la campanya #MenysRàtiosMésQualitat per millorar la qualitat educativa a Catalunya.

més informació »

CCOO lamentem la mort del company Juan José Fernández Martín, “el Rubio”

Ens ha deixat la matinada de dimarts, a l'edat de 62 anys. CCOO volem transmetre el nostre sentit condol als seus familiars, amistats i companyes i companys per aquesta trista pèrdua.

més informació »

Manifestacions en defensa del sistema públic de pensions

Manifestacions el 14 d'abril a Barcelona i Vic en defensa del sistema públic de pensions.

Campanya de la Renda 2017

La Unió Intercomarcal de CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona ofereix a les afiliades i afiliats al sindicat el servei d'assessorament i elaboració de la declaració de la renda corresponent a l'any 2017 als locals que el sindicat te al nostre territori.

més informació »

Cinefòrum a Granollers amb la pel·lícula "In the same boat"

Cinefòrum el 19 d'abril a les 20h al Casal Cultural de Granollers. Es projectarà la pel·lícula "In the same boat" i després hi haurà un col·loqui amb el seu director, Rudy Gnutti.

Recull de premsa: vaga 8M i concentracions per les pensions 17M

Recull de noticies publicades al medis de comunicació de les 3 comarques per informar de la vaga feminista del 8 de març i de les concentracions en defensa de les pensions públiques del 17 de març

més informació »

Manifestacions en defensa de les pensions públiques

Convocades diverses manifestacions en defensa de les pensions públiques per al dissabte 17 de març

CONCENTRACIÓ EN SUPORT AL MODEL EDUCATIU DEL NOSTRE PAÍS

Divendres dia 9 de març, a les 18 h, a la plaça de la Porxada. PROTEGIM EL MODEL D'ESCOLA CATALANA!

Vaga del 8 de Març: concentracions i manifestacions

El pròxim 8 de Març, amb motiu de la convocatòria de vaga amb el lema "Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina", la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona i la UGT a les tres comarques convoquem concentracions davant els ajuntaments, i manifestacions als principals nuclis urbans del nostre territori.

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |