Altres notícies

Bones i males pràctiques empresarials durant el període de confinament per la COVID19

Article d'opinió d'Ana Moreno, Secretària General de CCOO Serveis de Vallès Oriental, Maresme i Osona, sobre les bones i les males pràctiques de els empreses durant el confinament per la COVID-19

més informació »

CCOO denuncia l'acomiadament d'una treballadora d'Hydro Extrusion Spain, que és delegada del sindicat

CCOO denuncia que es tracta d'una mesura antisindical, ja que aquesta suposada reorganització implica només la desaparició d'un sol lloc de treball, que és justament el d'aquesta treballadora, que és delegada de CCOO i membre del comitè d'empresa. CCOO exigeix a l'empresa la readmissió immediata d'aquesta treballadora i adverteix que si no reconsidera la seva decisió, emprendrà les accions oportunes.

Celebrada la 29a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

El lema d'aquest any era “Governar les transicions. Reptes climàtics, digitals i demogràfics”.

més informació »

Gran participació arreu de Catalunya en la mobilització del 27 de juny per un gran acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris

El lema de la concentració era " #PerUnesVidesDignes, Un acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris"

Concentracions a l'hospital de Granollers

Cada dimecres el comitè d'empresa de l'Hospital Asil de Granollers ha organitzat diferents accions reivindicatives per reclamar més drets i millors condicions laborals i econòmiques.

més informació »

El sindicat de la nova normalitat

Article d'opinió del company Raül González, responsable de Comunicació de CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona, que parla sobre l'adaptació del sindicat per fer front a la situació provocada per la pandèmia

Divendres, 10 de juliol, a partir de les 18 h