Altres notícies

Acció informativa el 17 de juliol a Santa Susanna

El proper 17 de juliol oferirem assessorament gratüit de 10h a 13h a Santa Susanna, on instal·larem una carpa al passeig marítim, davant l'Hotel Aquamarina.

més informació »

CCOO t'ajuda contra la precarietat. Envia'ns un whatsapp al 689 586 414 i t'assessorarem!

Estàs en situació precària? Envia'ns un whatsapp al 689 586 414 i t'assessorarem!

CCOO lamenta la mort del company Jose Carlos González Anaya

Hem estat informats de la mort del nostre company Jose Carlos Gonzàlez Anaya, conegut com “Carlitos”, el passat dissabte dia 23 de juny, després d'una llarga malaltia.

més informació »

S'inicia una vaga de quatre hores per torn durant dues setmanes a l'empresa LAMIGRAF de l'Ametlla del Vallès

Ahir a la tarda, després d'un últim intent mediador al Tribunal Laboral de Catalunya els treballadors i treballadores de l'empresa LAMIGRAF de l'Ametlla del Vallès, impressora de paper decoratiu per la industria del moble, van iniciar una vaga de 4 hores per torn durant dos setmanes (de 8 a 12, de 16 a 20 i de 0 a 4).

La Xarxa Acció Solidària inicia la 6a campanya de recollida de material escolar

La Xarxa d'Acció Solidària inicia la 6a campanya de recollida de material escolar que es distribuirà a les escoles públiques dels municipis de les nostres comarques amb alt risc d'exclusió social.

Commemoració del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ a Mataró

CCOO VORMAROS commemora el Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ a Mataró participant a diverses activitats programades a la ciutat.

més informació »

Xerrada sobre mercat de treball i drets laborals

Acció Jove organitza una xerrada sobre mercat de treball i drets laborals, adreçada a joves, afiliats o no, el 28 de juny a les 12 h al Centre Cívic Cabot i Barba de Mataró

més informació »

Ajornem la vaga prevista al Grupo Jorge després d'aconseguir que la direcció es comprometi a passar tots els treballadors de cooperativa al règim general i a aplicar-los el conveni del sector

Les pressions sindicals i la vaga convocada per a la setmana vinent han obligat l'empresa a reconsiderar el seu posicionament. En la reunió celebrada ahir, amb la mediació del Departament de Treball, vam arrencar el compromís de l'empresa de laboralitzar tots els treballadors i treballadores, i vam acordar un encaix en el conveni col·lectu del sector. Davant aquest compromís ajornem l'inici de la vaga i iniciem les negociacions per garantir que es dona compliment a aquest compromís amb les garanties necessàries per als treballadors i treballadores.

CCOO d'Indústria lamentem la mort del nostre company Antoni Camara Martos

Sindicalista històric de l'empresa SOME (Sant Quirze de Besora), de la qual va ser president del comitè d'empresa durant molts anys. També va col·laborar de manera voluntària durant diversos anys com a assessor del metall i d'indústria a CCOO d'Osona, on estava molt implicat sindicalment.

més informació »

Es constitueix el comitè ad-hoc de negociació amb el Grupo Jorge a Catalunya amb treballadors dels escorxadors de Le Porc Gourmet i The Fortune Pig

El Departament de Treball va convocar ahir a la tarda una nova reunió de mediació per la vaga indefinida convocada al Grupo Jorge, en la qual CCOO i UGT vam constituir el comitè ad-hoc, amb la participació de 4 treballadors i treballadores del grup, per negociar amb la direcció del Grupo Jorge la situació actual del treball amb falses cooperatives i falsos autònoms.

més informació »

CCOO i UGT mantenen la vaga indefinida convocada als centres de treball del Grupo Jorge

La reunió de mediació per la vaga indefinida convocada al Grupo Jorge que ha tingut lloc aquest matí al Departament de Treball ha finalitzat sense que s'hagi produït un acostament entre les parts.

més informació »

Caminada temàtica "EL GES, UNA VALL D'AIGUA"

Caminada temàtica entorn el camí Vora Ges el diumenge 10 de juny, a partir de 2/4 de 10 del matí.

més informació »

CCOO i UGT convoquem vaga indefinida a tots els centres de treball del Grupo Jorge contra l'anunci de l'empresa de traslladar l'activitat productiva fora de Catalunya

L'anunci del grup, al qual hem denunciat reiteradament per no complir la llei catalana de cooperatives i per fer-se valer de falses cooperatives i falsos autònoms, comportaria la pèrdua d'entre 1.300 i 1.500 llocs de treball.

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |