CCOO de Catalunya

Campanya de la Renda 2016

Fes la declaració a CCOO »

Nou carnet digital de CCOO de Catalunya

Descarrega-te'l al mòbil! »

CCOO, protecció dins i fora de la feina

Afilia't! »

CCOO denunciarà a Inspecció de Treball les empreses que incompleixin la llei de cooperatives

CCOO d'Indústria lamenta el gran fracàs de la reunió de la Taula de concertació del sector carni de Catalunya celebrada ahir, davant la poca disposició que han manifestat les patronals del sector, especialment FECIC. En aquest escenari, CCOO farà un pas endavant per identificar les empreses principals que utilitzen aquestes falses cooperatives de treball associat, per treure a la llum la precarietat que pateixen els seus treballadors, en connivència amb les pròpies empreses principals i denunciar-les davant la Inspecció de Treball.

més informació »

LA GARANTIA JUVENIL ARRIBA A CCOO I A ACCIÓ JOVE!

La Garantia Juvenil és un programa finançat per el Fons social europeu, que a Catalunya gestiona el SOC (Servei d'Ocupació de Catalunya), i on l'objectiu és trobar una sortida laboral i/o formativa a qualsevol jove de 16 a 29 anys que no estigui treballant ni estudiant. Els serveis oferts als joves es divideixen en tres grups en funció dels objectius: activar les persones joves no ocupades ni integrades en els sistemes d'educació o formació; reforçar l'ocupabilitat i les competències professionals d'aquest col·lectiu, i incrementar l'emprenedoria dels joves en els sistemes d'educació o formació com a via d'accés al mercat laboral.

més informació »

CCOO reforça la campanya sindical al sector carni per forçar les empreses a complir la llei de cooperatives

En el marc d'aquesta campanya, CCOO d'Indústria ha engegat una campanya informativa, amb accions directes als centres de treball al conjunt del territori, per explicar als treballadors i treballadores els drets que tenen arran de la modificació de la llei catalana de cooperatives. Paral·lelament, CCOO està reclamant a la Inspecció de Treball que actuï per garantir el compliment de la llei a les empreses del sector.

La plantilla de l'Ajuntament de Roda de Ter inicia mobilitzacions

Ahir, en el Ple municipal de l'Ajuntament de Roda de Ter, els treballadors de l'Ajuntament de Roda de Ter, amb el comitè i la secció sindical de CCOO al capdavant, van fer sentir la seva veu per denunciar la política laboral, de contractació a dit i manca de transparència de l'actual alcalde des de l'inici del seu mandat.

més informació »

CCOO denuncia el bloqueig de la patronal a la taula de concertació del sector carni

Per CCOO d'Indústria, el fracàs de la reunió d'ahir demostra la manca de voluntat de les empreses principals del sector per resoldre la situació, ja que algunes són part activa de les cooperatives de treball associat que operen al sector.

més informació »

CCOO estarà present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona-Catalunya

Durant el Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 a Montmeló.

més informació »

1a Jornada de Prevenció, Detecció i Intervenció de Processos de Radicalització de la Violència

Una iniciativa de l'Agrupació de Personal Penitenciari amb vocació transversal, dirigida a professionals dels sectors d'intervenció social, educatiu, seguretat i política social inscripcions: jornadaccooradicalismeviolent@gmail.com (Es important inscriure's prèviament i amb antelació)

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona demana que es posi data a la retirada d'uralita dels centres educatius

Presentada instància als Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament del Maresme - Vallès Oriental, davant del perill que suposa per al personal i l'alumnat.

Més notícies »

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |