CCOO de Catalunya

Nou carnet digital de CCOO de Catalunya

Descarrega-te'l al mòbil! »

Mataró »

Vic »

CCOO, protecció dins i fora de la feina

Afilia't! »

Granollers »

CCOO lamenta els accidents laborals mortals de dos treballadors a obres de Barcelona i Mataró

Condol a les famílies i companys.

més informació »

CCOO impulsa una campanya informativa al sector carni d'Osona

CCOO ha engegat una campanya informativa al sector carni d'Osona per informar els treballadors i treballadores de la campanya sindical que CCOO està impulsant contra l'explotació laboral al sector al conjunt de Catalunya i oferir-los l'assessorament del sindicat en allò que necessitin. En el marc d'aquesta campanya informativa, CCOO visitarà tots els escorxadors i centres de treball de la comarca per explicar-los les accions que el sindicat està duent a terme.

Mor Faustino Ortín, de la Secció Sindical de Delphi

Aquest diumenge va morir, als 54 anys, el company Faustino Ortín Ferrer, membre del comitè i de l'Executiva de la Secció Sindical de CCOO a Delphi Diesel Systems. CCOO d'Indústria de Catalunya volem transmetre el nostre sentit condol als familiars, amistats i companys d'en Faustino, per aquesta trista pèrdua.

més informació »

Nova jornada de vaga a l'empresa José María Cabré per l'impagament de les nòmines

Tornaran a fer vaga els dies 19 i 26 de juliol. CCOO d'Indústria de Catalunya dóna suport als treballadores i treballadores en aquesta mobilització, provocada per l'impagament de les nòmines de juny, la paga extraordinària i els endarreriments del mes de maig, i exigeix a l'empresa que els pagui el deute íntegre i regularitzi el pagament dels salaris.

CCOO GUANYA LES ELECCIONS A BON PREU DE VIC

CCOO guanya les eleccions sindicals a Bon Preu de Vic i obté 4 representants sindicals dels 5 escollits. És la primera vegada que que es fan eleccions a l'empresa.

CCOO, ÚNICA FORÇA SINDICAL A TOMMY HILFIGUER DE LA ROCA

CCOO obté tota la representació sindical a Tommy Hilfiguer de la Roca Village, en la qual, per primera vegada, la plantilla ha escollit el seu comitè format per 5 membres.

més informació »

DECLARACIONS A TV3 DE GONZALO PLATA SOBRE LA PRECARIETAT ALS ESCORXADORS D'OSONA

Gonzalo Plata, secretari general de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental - Maresme - Osona de CCOO, parla sobre l'explotació laboral a les falses cooperatives a la comarca d'Osona.

CCOO aposta per la Plataforma Fem Vallès de la qual forma part

La Plataforma Fem Vallès compta des d'aquest dimarts amb dues noves adhesions, CCOO i UGT del Vallès Occidental y del Vallès Oriental. La suma per la reorganització administrativa d'aquests dos territoris, que representen prop del 17% del PIB de Catalunya, vol que el primer pol industrial i exportador del sud de Europa es converteixi en Àrea Vallès.

Vaga a l'empresa José María Cabré per l'impagament de les nòmines

S'ha convocat vaga tots els dimarts de juliol davant l'impagament de les nòmines de juny, la paga extraordinària i els endarreriments del mes de maig, i la desídia que està demostrant l'empresa a l'hora d'intentar arribar a un acord per resoldre aquesta situació. Els treballadors exigeixen a l'empresa que els pagui el deute íntegre i regularitzi el pagament dels salaris.

Més notícies »

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |