CCOO de Catalunya

Nou carnet digital de CCOO de Catalunya

Descarrega-te'l al mòbil! »

CCOO, protecció dins i fora de la feina

Afilia't! »

MOBILITZACIÓ A L'HOSPITAL DE MATARO

Avui dia 22 ens hem mobilitzat a l'hospital de Mataró per reclamar millors salaris i condicions de treball. També convoquem a la mobilització de demà davant Foment del Treball a Barcelona a les 13h.

MOBILITZACIÓ A L'ÀREA COMERCIAL DE GRANOLLERS

Avui dimecres 22 de març ens hem mobilitzat a l'àrea comercial de Granollers centre per reclamar millors salaris i condicions de treball. També convoquem a la mobilització de demà davant Foment del Treball a Barcelona a les 13h.

més informació »

GONZALO PLATA, REELEGIT SECRETARI GENERAL DE U.I. CCOO VALLÈS ORIENTAL-MARESME-OSONA

La nova direcció va rebre el 96% de suports d'entre els delegats i delegades assistents al Congrés. Allà mateix es va escollir la nova executiva intercomarcal, així com aquelles responsabilitats derivades dels Nuclis de Participació Territorial del Baix Montseny, Osona i el Maresme.

més informació »

Segon congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona

Demà dimarts, 7 de març, a partir de les 9.30 hores, tindrà lloc al Teatre Auditori Can Palots (c/Barcelona, 8, Canovelles) el segon Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona, amb assistència del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, qui intervindrà sobre les 11 hores.

Més notícies »

CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona | Avís legal | RSS |