CCOO de Catalunya

Contra les violències masclistes, sindicat feminista!

Agenda d'actes 25 Novembre »

Xerrada: Drets humans laborals en el treball assistent domèstic i de cures al Líban i a Catalunya

el 15 de novembre a les 19:30h »

Campanya de recollida de joguines 2019

Participa-hi! »

Nou carnet digital de CCOO de Catalunya

Descarrega-te'l al mòbil! »

CCOO, protecció dins i fora de la feina

Afilia't! »

Guerres, persones refugiades i solidaritat

Entra per veure el vídeo! »

Contra les violències masclistes, sindicat feminista!

Agenda d'actes al territori del 25 de Novembre de 2019, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones i les Criatures.

Vaga contra el tancament de les plantes de General Cable de Manlleu i Montcada

A partir d'aquest cap de setmana, les treballadores i treballadors de General Cable de Manlleu i de Montcada i Reixac faran diverses jornades de vaga contra el tancament de les dues plantes per part de la multinacional Prysmian Group. A Manlleu del 16 al 23 de novembre i a Montcada del 18 al 23 de novembre.

més informació »

"Cap nen i nena sense joguines"

Campanya "Cap nen i nena sense joguina 2019" de recollida de joguines promoguda per la Xarxa d'Acció Solidària, entre el 10 de novembre i el 20 de desembre.

més informació »

El Ple del Parlament aprova una resolució per instar el Govern a intercedir davant Prysmian per evitar el tancament de les plantes de Manlleu i de Montcada

Amb aquesta resolució el Ple del Parlament insta el Govern de la Generalitat a reunir-se amb la direcció de Prysmian per trobar una solució que eviti el tancament de les plantes de Manlleu i de Montcada i Reixac i garanteixi els llocs de treball. CCOO d'Indústria de Catalunya valorem molt positivament l'aprovació d'aquesta resolució i demanem al Govern que actuï en conseqüència per evitar el tancament de les dues plantes, que no està justificat, i salvaguardar els prop de 500 llocs de treball que estan en perill.

Concentració davant la seu de Prysmian a Vilanova i la Geltrú

Amb aquesta acció volen denunciar la política empresarial de la multinacional Prysmian, que creix a costa de deixar morir les antigues plantes de General Cable i pretén deixar al carrer les prop de 500 persones que treballen a les fàbriques de Manlleu i de Montcada i Reixac. CCOO d'Indústria dona suport a aquesta mobilització en defensa dels llocs de treball i la continuïtat de les plantes, i insta de nou a la multinacional a retirar els expedients.

més informació »

CCOO d'Indústria rebutja l'ERO que ha presentat Luxiona per acomiadar 52 persones

Aquest matí ha tingut lloc la primera reunió del període de consultes de l'expedient de Luxiona, en la qual la direcció ha fet entrega de la documentació pertinent a la representació de la plantilla. Una documentació que CCOO d'Indústria de Catalunya, juntament amb el Gabinet Tècnic i Jurídic, analitzaran en els propers dies.

més informació »

Xerrada: "Drets humans laborals en el treball assistent domèstic i de cures al Líban i a Catalunya"

Xerrada "Drets humans laborals en el treball assistent domèstic i de cures al Líban i a Catalunya", organitzada per la Fundació Pau i Solidaritat en el Cicle la Garriga pel Foment de la Pau. El 15 de novembre, a les 19.30 h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de la Garriga.

més informació »

Nova concentració contra l'ERO de Prysmian a les plantes de Manlleu i de Montcada i Reixac

Coincidint amb la reunió de negociació de l'expedient que es fa avui, CCOO i UGT han convocat les plantilles de General Cable de les dues plantes afectades (Manlleu i Montcada i Reixac) a una concentració davant la seu dels Serveis Territorials de Treball de Barcelona.

Més notícies »