CCOO lamenta el lent avenç de les negociacions amb la direcció de Continental Automotive

No s’ha avançat gens en el pla de reindustrialització, un punt prioritari per a CCOO

CCOO d’Indústria de Catalunya lamenta el lent avenç de les negociacions amb la direcció de Continental Automotive, que ha quedat palès en la reunió que han mantingut les parts aquest matí, amb la mediació de l’Administració.

De moment, l’empresa no ha fet cap avanç en el pla de reindustrialització de la planta de Rubí, un tema que és prioritari per a CCOO per garantir una alternativa industrial per a la planta de Rubí que permeti el manteniment de la màxima ocupació possible.

Quant al pla de sortida, la proposta d’indemnitzacions i de pla de prejubilacions que ha presentat avui la direcció de Continental Automotive està molt lluny del que proposem la representació de la plantilla en aquesta matèria i no està a l’altura d’una empresa com Continental, amb una gran responsabilitat social.

Davant d’aquest escenari, CCOO apressem la direcció de Continental Automotive a fer els esforços necessaris per avançar en les negociacions per la reindustrialització de la planta de Rubí per donar una sortida com més aviat millor a les 740 persones que hi treballen.