Davant la pressió dels sindicats, la direcció de Continental Automotive recula en la intenció de presentar un ERO

S’obrirà una mesa de negociació, amb la mediació del Departament de Treball

Després de la reunió de mediació de vaga d’aquest matí, amb  la Inspecció de Treball de mediadora, i de la pressió sindical, la direcció de Continental Automotive ha reculat i ha comunicat a la representació dels treballadors i treballadores que desisteix de presentar l’ERO anunciat ahir.

Així mateix, s’ha acordat que s’obrirà una mesa de negociació, amb la mediació del Departament de Treball de la Generalitat, en la qual l’empresa es compromet a avançar en dues línies fonamentals: d’una banda, el pla de reindustrialització per a la planta de Rubí, i, de l’altra, començar a negociar les condicions de sortida d’aquelles persones que quedin fora del pla de reindustrialització. La primera reunió d’aquesta mesa està prevista per al proper 3 de febrer.

Davant d’aquest nou escenari, el Comitè d’empresa ha decidit desconvocar la jornada de vaga prevista per a demà divendres, 24 de gener.

CCOO d’Indústria valora positivament la constitució d’aquesta mesa de negociació i espera que la direcció de Continental Automotive posi interès i faci un esforç per avançar en les negociacions d’aquests dos aspectes per poder resoldre la situació quan abans millor.

Barcelona, 23 de gener de 2020