CCOO manifestem la nostra preocupació davant l’ERO anunciat per Continental Automotive

Divendres 24 de gener hi ha convocada una nova jornada de vaga

En la reunió d’avui sobre el procés de reindustrialització de la planta de Continental Automotive de Rubí, la direcció de l’empresa ha comunicat a la representació de la plantilla que en 20 dies presentarà un expedient d’extinció per a tota la plantilla, ja que encara no s’ha avançat en la qüestió de les empreses interessades en la compra de la planta.

CCOO d’Indústria manifestem la nostra preocupació per com s’està gestionat aquest procés, fruit d’una decisió precipitada de la multinacional, que va fer l’anunci de venda de la planta sense haver lligat abans el procés de reindustrialització, i lamentem que encara no s’hagi garantit la continuïtat dels llocs de treball. CCOO instem l’empresa a avançar en les negociacions per resoldre aquesta situació com més aviat millor.

D’altra banda, CCOO analitzarem la documentació relativa a l’expedient, un cop s’hagi presentat, per tal de garantir les millors condicions possibles per a la plantilla.

CCOO recordem que aquest divendres, dia 24 de gener, hi ha convocada una nova jornada de vaga de 24 hores a Continental Automotive davant l’estancament de les negociacions.