CCOO exigim a Huayi Compressor Barcelona un pla de viabilitat per a la planta de Sant Quirze del Vallès

La direcció ha comunicat oficialment aquest migdia la presentació d’un ERO

Aquest migdia, la direcció de Huayi Compressor Barcelona (Sant Quirze del Vallès) ha comunicat oficialment al comitè d’empresa la presentació d’un ERO per acomiadar 164 persones, de les 350 que té en plantilla, i s’ha obert el període de consultes de l’expedient.

CCOO d’Indústria de Catalunya manifestem el nostre malestar davant d’aquest expedient i exigim a la direcció de Huayi Compressor Barcelona la definició d’un pla industrial que garanteixi la viabilitat de la planta i dels llocs de treball. En els proper dies, el sindicat analitzarem la documentació presentada per l’empresa per actuar en conseqüència.

CCOO farem tot el possible per preservar els llocs de treball que estan en perill i perquè no s’apliquin mesures traumàtiques a la plantilla.