CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central es reuneix amb l’Ajuntament de Sabadell per demanar solucions al fibrociment localitzat al Parc Central del Vallès

Avui dimecres, 23 d’octubre

Avui dimecres, 23 d’octubre, CCOO ha mantingut una reunió amb la regidora de Sostenibilitat i Medi Ambient de l’Ajuntament de Sabadell.

En aquesta reunió el sindicat ha traslladat la seva preocupació pel fibrociment trobat al Parc Central del Vallès i ha demanat a la regidora, Sra. Maria del Mar Molina, un compromís ferm per retirar el fibrociment, que es troba en els parcs infantils. En aquests moments, aquest material es troba tancat, però no aïllat.

CCOO ha sol·licitat a la regidora informació del pla de treball i de les actuacions previstes per a la eliminació d’aquests residus i el compromís de sanejaments de la zona afectada i del conjunt del Parc.

Ens informen, la Sra. Molina i els tècnics assistents a la reunió, que ja tenien coneixement de l’existència d’aquest material i ens comuniquen que tenen un pla d’acció previst.

CCOO farà un seguiment de totes les accions i el desenvolupament del sanejament de la zona. El sindicat vol garantir la preservació del medi ambient i la salut de la ciutadania.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’octubre de 2019