CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central organitza la 2a Escola Sindical Apolo Giménez

Demà dijous, 10 d’octubre, a partir de les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Terrassa (c/Unió, 23)

Demà dijous, 10 d’octubre, CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central organitzarà a Terrassa la 2a Escola Sindical Apolo Giménez, amb el títol “Populismes, canvis socials i tendències polítiques”. Es farà a partir de les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Terrassa (c/Unió, 23).

L’eix central de l’Escola serà analitzar com en un context de canvis socioeconòmics globals, que generen desigualtats i inseguretats, la democràcia s’afebleix i els populismes creixen. Farem una mirada a la situació política de Catalunya, Espanya, Europa i el món, entenent que la nostra organització ha de donar resposta a aquestes narratives que generen desigualtats i regressions, i que afebleixen la democràcia, i també contraargumentar-les.

La inauguració (dijous a les 9.30 hores) anirà a càrrec d’Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, i Jordi Ballart, alcalde de Terrassa.

Trobareu el programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 d’octubre de 2019