La plantilla de TE Connectivity es mobilitza contra l’ERO

Les treballadores i treballadors de TE Connectivity (antiga Tyco Electronics), de Montcada i Reixac, inicien mobilitzacions contra l’ERO presentat per la multinacional. Aquest dijous, 26 de setembre, faran una jornada de vaga de 24 hores que començarà a les 6 h del matí i finalitzarà a les 6 h del divendres 27. Coincidint amb la jornada de vaga, faran una assemblea a les 12.30 h, davant de la fàbrica (polígon industrial Pla del Coll, carrer de Tordera, 6) per informar de la primera reunió amb l’empresa i decidir les pròximes accions.

Precisament avui hi ha prevista la primera reunió del període de consultes de l’expedient, en la qual s’espera que l’empresa faci entrega de la documentació a la representació dels treballadors i treballadores.

CCOO d’Indústria dona suport als treballadors i treballadores de TE Connectivity en aquesta mobilització i farà tot el possible per preservar els llocs de treball que ara estan en perill.