Vaga a Castellar Vidrio davant el bloqueig de les negociacions del conveni

Les treballadores i treballadors de Castellar Vidrio (Castellar del Vallès), del grup Vidrala, estan en vaga fins a les 14 hores d’aquest divendres, 26 de juliol, davant del bloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu per part de l’empresa. CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la mobilització i les reivindicacions de la plantilla i exigim a la direcció de l’empresa un canvi de posicionament.

CCOO entenem que és hora de recuperar les condicions salarials i laborals que es van veure retallades en l’anterior conveni (baixada salarial del 6 %, congelació salarial durant la seva vigència i increment de la jornada, entre altres mesures), ja que la situació econòmica actual del grup Vidrala és positiva i en el primer semestre d’aquest any ha tingut uns beneficis nets de 66,3 milions d’euros.

En aquest escenari, no podem acceptar la proposta salarial que planteja l’empresa, ja que no està en consonància amb la situació actual i segueix mantenint una actitud autoritària en les negociacions.