CCOO d’Indústria rebutgem l’ERO presentat per Lacoste per acomiadar 100 treballadors i treballadores

La plantilla es mobilitzarà divendres i dissabte en defensa dels llocs de treball

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutgem l’ERO d’extinció que ha presentat Lacoste Ibérica, que afectarà 100 treballadors i treballadores, concretament, la totalitat de la plantilla del magatzem de Barberà del Vallès, la botiga del c/ Balcells de Barcelona i part del personal de les oficines de Badalona. CCOO considerem que les causes econòmiques, productives i organitzatives que esgrimeix l’empresa no justifiquen l’expedient. Per això li exigim que retiri aquesta mesura i la instem a buscar una sortida negociada que garanteixi la continuïtat de la planta i de l’ocupació.

CCOO donem total suport a les reivindicacions i la mobilització dels treballadors i treballadores en la seva lluita perquè es concreti un pla de viabilitat que garanteixi el futur i l’estabilitat dels llocs de treball. Aquest divendres, 26 d’octubre, a partir de les 17 h, i dissabte, 27 d’octubre, de 9 a 14 h i de 17 a 20 h, els treballadors i treballadores es concentraran davant la botiga Lacoste del passeig de Gràcia, 51, de Barcelona. També han convocat concentracions els dies 29 i 31 d’octubre, al matí i a la tarda.

CCOO denunciem que la decisió de l’empresa només respon a polítiques estratègiques del grup i seguim plantejant la necessitat de buscar mesures alternatives, mitjançant petites inversions al magatzem de Barberà i a les oficines de Badalona que, conjuntament amb un pla de prejubilacions, resoldrien el futur i l’estabilitat de l’ocupació a Lacoste Ibérica.