Desconvocada la vaga parcial a Tecnoclinic

S’obre un període de negociació per donar resposta a la plantilla

Davant la pressió de la vaga convocada a Tecnoclinic, la direcció ha arribat a un acord amb el comitè d’empresa per obrir un període de negociació que permeti donar resposta a les reivindicacions de la plantilla i resoldre la problemàtica existent.

La direcció de Tecnoclinic accepta posar sobre la taula les condicions de treball de les persones afectades amb la implementació del quart torn. Millora la proposta inicial reduint el temps d’aquest quart torn i augmenta considerablement el plus de compensació d’aquest torn. Es protegeix, així, la conciliació d’una plantilla molt feminitzada.

Davant d’això, el comitè d’empresa ha decidit desconvocar la vaga per afavorir la negociació. CCOO valorem positivament l’obertura d’aquest procés negociador i exigim a l’empresa les mesures necessàries per garantir unes condicions laborals dignes per a les treballadores i treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de juliol de 2018