Seguiment i valoració de la vaga del sector tèxtil

Demà dijous, 19 de juliol, a les 12.00 hores, a Sabadell

Demà dijous, 19 de juliol, un cop finalitzada la manifestació convocada a Sabadell (des de les 11 h davant El Corte Inglés (av. de Francesc Macià)), amb motiu de la vaga del sector tèxtil i de la confecció, a les 12 h i davant la seu del Gremi de Fabricants del Tèxtil (c. de Sant Quirze, 30), es faran declaracions als mitjans que ho requereixin per informar i fer valoració del seguiment de la vaga a Catalunya, amb el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, el responsable d’Organització de la federació estatal d’Indústria, Tomás Díaz, i la secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, Cristina Torre.

Per la seva banda, el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, estarà demà a les 6.30 h al piquet informatiu de l’empresa San Patrick, Pronovias (polígon San Mateu s/n, el Prat de Llobregat).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de juliol de 2018