La plantilla de Tecnoclinic inicia una vaga parcial davant els canvis que pretén aplicar l’empresa

Les treballadores i treballadors de l’empresa Tecnoclinic, de Sabadell, iniciaran demà, 19 de juliol, i fins al 3 d’agost una vaga parcial de 2 hores per torn per manifestar el seu rebuig als canvis que pretén aplicar la direcció de l’empresa en algunes seccions, amb la implantació d’un quart torn de treball, sense acord amb la representació de la plantilla.

CCOO d’Indústria donem suport a la convocatòria de vaga que ha fet el comitè d’empresa i lamentem la manca de voluntat que demostrat la direcció de Tecnoclinic per arribar a un acord sobre les condicions de treball de les persones afectades per aquesta mesura. Des del primer moment, la proposta de la direcció ha estat de mínims i ha pretès que la compensació estigui vinculada a la reducció de l’absentisme. Un absentisme que, segons ha pogut constatar el comitè d’empresa, està provocat per l’alt nivell quantitatiu que s’exigeix a la plantilla en els processos productius.

La intransigència de la direcció de Tecnoclinic ens ha portat al conflicte. En aquest escenari, CCOO exigim a l’empresa que s’assegui a negociar amb el comitè amb la voluntat d’arribar a un acord que garanteixi les condicions laborals de les treballadores i treballadors i permeti resoldre la situació.