L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i la representació de personal es proposen tancar un nou marc laboral aquest primer semestre d’exercici

Calendari de reunions setmanals

La Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès vol informar que el proper dia 20 de febrer es reprendrà la negociació entre l’ajuntament i la representació sindical per arribar a un acord en el conveni/acord, que està prorrogat actualment des del 2006.

S’ha establert un calendari de reunions setmanals fins al 20 de març, deixant com a termini màxim per arribar a un acord el 31 de maig del 2018.

CCOO considera com a condició indispensable recuperar allò que s’ha perdut amb motiu de les retallades efectuades pels governs de l’Estat i de la Generalitat, així com altres temes, com la paga de productivitat tantes vegades reclamada per aquesta representació de personal.

La Secció Sindical de CCOO, majoritària a l’ajuntament, creu que cal mantenir una negociació col·lectiva oberta i ambiciosa, perquè són molts els àmbits en què hi ha necessitat de millores laborals.

D’altra banda, la representació de personal encoratja la corporació a seguir avançant en temes com la funcionarització, l’oferta pública, el reglament de segona activitat, així com la relació de llocs de treball i la valoració d’aquests, atesa la voluntat manifestada pel servei de Recursos Humans de la corporació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de febrer de 2018