CCOO d’Indústia lamentem la mort del company Raimundo Rodríguez

CCOO d’Indústria de Catalunya lamentem profundament la pèrdua del nostre company Raimundo Rodríguez Vigil, que ens va deixar el passat 12 de gener a l’edat de 63 anys, a causa d’un infart.

Més conegut a la fàbrica com a Pola, era un dels sindicalistes històrics de l’empresa Alstom Transporte, de Santa Perpètua. Va començar a treballar l’any 1972 a l’antiga Maquinista Terrestre y Marítima, on va començar a militar a CCOO. Va ser delegat de CCOO des del 1982 fins a l’any 2012 i també va ser membre del comitè d’empresa, tant a l’antiga Maquinista com, posteriorment, a Alstom Transporte.

CCOO d’Indústria volem expressar el nostre sincer condol i suport als seus familiars, amistats, companyes i companys.