Els treballadors de Gear Solutions inicien una vaga indefinida contra l’ERO

Els treballadors i treballadores del centre que Gear Solutions té a Sant Fruitós de Bages iniciaran una vaga indefinida a partir d’aquest dijous, 26 d’octubre, per manifestar el seu rebuig a l’ERO d’extincions plantejat per l’empresa. La plantilla es concentrarà demà a les portes de la factoria, a partir de les 6 h, en defensa dels seus llocs de treball. CCOO d’Indústria dona suport a la convocatòria de vaga i acompanyarà els treballadors en aquesta mobilització.

Avui s’ha fet una reunió entre la direcció de Gear Solutions i els sindicats, amb la mediació del Tribunal Laboral de Catalunya, en la qual no ha estat possible arribar a un acord entre les parts per desbloquejar el conflicte. CCOO segueix demanant la retirada de l’expedient i una sortida que permeti garantir la continuïtat de l’activitat i la màxima ocupació possible.