Manifestació de les Pedres a Terrassa

“Sindicats lliures, llibertat i fora el salari de 96 pessetes”

El  proper divendres dia 27 d’octubre es commemora el 50è aniversari de la famosa “Manifestació de les Pedres” a Terrassa.

Aquesta manifestació va ser convocada per CCOO en el marc d’una jornada de protesta a tot l’Estat espanyol contra l’atur, els expedients de crisi i per la llibertat dels militants obrers empresonats. En la pancarta és podia llegir “Sindicats lliures, llibertat i fora el salari de 96 pessetes”.

La càrrega policial va deixar moltes persones ferides i la detenció de desenes de manifestants.

Us convidem a participar i valorar la nostra història i el compromís de la nostra gent amb els drets laborals, socials i nacionals, amb la llibertat i la democràcia.

Us convidem a recordar un dels fets més significatius del moviment antifranquista a Terrassa.

Hi intervindrà:

Domènec Martínez