Convocades aturades a Irvia Manteniment Ferroviari per exigir a l’empresa el compliment dels acords pactats

Aquest divendres faran vaga de 24 hores i es concentraran a l’estació de Sants

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les aturades convocades pel comitè d’empresa d’Irvia Manteniment Ferroviari davant l’incompliment, per part de la companyia, dels quadrants i calendaris de treball i de descans pactats i també per la negativa de l’empresa de pagar-los els incentius durant les vacances, tal com estableix una sentència europea que ha assentat jurisprudència. La convocatòria s’ha fet efectiva després que l’acte de conciliació celebrat aquest dimecres finalitzés sense acord entre les parts.

Aquest divendres, 21 de juliol, les plantilles de Montcada i Reixac i de Mataró faran una vaga de 24 hores i a les 12 hores es concentraran a l’Estació de Sants, a Barcelona, per denunciar aquesta situació i manifestar el seu rebuig a les continues modificacions substancials de les seves condicions laborals per part de la companyia, que està incomplint els acords signats i no aplica les sentències judicials en ferm. També han convocat dues hores d’aturada per als dies 24, 26 i 28 de juliol.

CCOO denuncia que aquestes pràctiques no propicien un bon clima laboral i exigeix a la companyia un canvi en les seves polítiques i que respecti els acords vigents.

Barcelona, 20 de juliol de 2017