CCOO d’Indústria rebutja l’ERO presentat per Finanzauto a escala estatal

L’empresa pretén deixar sense feina 192 persones, tancar 6 centres de treball i fusionar-ne 2

Aquest és el quart ERO que ha presentat la companyia des del 2010. Amb aquest, l’empresa pretén tancar 6 centres de treball, fusionar-ne 2 i retallar 192 llocs de treball, i paral·lelament proposa que la plantilla que quedi treballi cent hores més a l’any. Argumenta que els anteriors expedients no han servit per millorar la situació de la companyia.

CCOO d’Indústria rebutja l’expedient i ha convocat una primera jornada de vaga per al dijous 29 de juny i una manifestació a Arganda del Rey (Madrid), des de la seu de l’empresa fins a l’Ajuntament, a les quals estan convocats els treballadors i treballadores dels diferents centres de treball. Una representació de treballadors i treballadores dels centres de Catalunya hi participaran.

Nota estatal sobre l’ERO