Els treballadors i les treballadores de Guiera, en vaga per la millora de les seves condicions de treball

Dimecres, 10 de maig, i fins al diumenge 14 de maig, vaga dels treballadors i treballadores de EBONE (Instal·lació Esportiva Guiera)

Els treballadors i treballadores de EBONE, empresa privada que gestiona l’equipament públic de Guiera a Cerdanyola del Vallès, han decidit tornar a convocar vaga per aquests dies en protesta per les seves condicions de treball i la inactivitat de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès en prendre decisions i mesures de cara a la resolució del conflicte creat.

La situació s’agreuja a mesura que passa el temps i les condicions de treball no milloren. La gestió directa aplicada per l’Ajuntament i que, de forma indirecta, recau sobre l’empresa EBONE no facilita la solució dels problemes que ja van portar a la convocatòria d’una vaga el passat mes d’octubre de 2016 i de març d’aquest any.

A més el desconeixement de les intencions de l’Ajuntament respecte el futur de la instal·lació (la concessió finalitza el proper agost) genera inquietud i nerviosisme en la plantilla veient que s’acosta una altra vegada la data i encara no hi ha una veu que digui que passarà.

Per tot això, els treballadors i treballadores convoquen vaga per pressionar a l’Ajuntament en l’adopció de millores de les condicions de treball i alhora fer saber de la inquietud de la plantilla envers el futur de la instal·lació.

Tot i aquesta vaga de llargada durada que es produirà, el dissabte 13 de maig a les 11:30 hores hi ha convocada una concentració davant la porta del PEM Guiera i amb una posterior manifestació que iniciarà el seu recorregut a les 12 hores i que anirà fins a la plaça de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.