CCOO valorem positivament l’operació anunciada per Ficosa, ja que ofereix més garanties de futur i estabilitat per a la plantilla

CCOO d’Indústria de Catalunya i les Seccions Sindicals de CCOO de Ficosa valorem positivament l’anunci que ha fet avui la direcció de Ficosa, que reforça la seva aliança de capital i negoci amb Panasonic, ja que suposa una major estabilitat i garanties de futur per a la plantilla de Viladecavalls.

Segons ha comunicat la companyia, Panasonic incrementa la seva participació a Ficosa Internacional amb la compra de les accions d’una institució financera, passant així del 49% al 69% de les accions. La resta de capital queda en mans de la família Pujol, fundadora de la multinacional.

Aquesta operació possibilitarà una major capacitat d’inversió i innovació i genera expectatives de continuar creixent en el desenvolupament industrial tecnològic de l’empresa.