Vaga a la planta de Pignone de Castellbisbal contra l’ERO presentat per General Electric

CCOO i UGT han convocat dues jornades de vaga parcial de 5 hores a la planta de Pignone, de Castellbisbal, contra l’expedient que ha presentat la multinacional General Electric per tancar aquest centre de treball i extingir 21 dels 24 llocs de treball que té actualment. La vaga es farà els dies 4 i 7 de novembre, de 8 a 13 hores.

Demà divendres, 4 de novembre, coincidint amb la vaga, el comitè d’empresa i els sindicats CCOO i UGT es reuniran amb l’alcalde de Castellbisbal per demanar el suport del consistori per defensar la continuïtat de la planta i dels llocs de treball. Els treballadors i treballadores es concentraran a partir de les 9 hores, davant de l’Ajuntament (av. de Pau Casals, 9), contra l’expedient.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la vaga i manifesta el seu rebuig absolut a l’ERO presentat per General Electric, i denuncia que la multinacional continua destruint ocupació i teixit industrial a Catalunya. Per aquesta raó, emplaça el Govern de la Generalitat a intercedir davant la multinacional i a prendre les mesures oportunes per evitar el tancament de la planta i la pèrdua de llocs de treball.