Nova jornada de vaga a Nissan per exigir un conveni digne

Els treballadors i treballadores de Nissan Zona Franca i Nissan a Montcada tornaran a fer demà dijous, 3 de novembre, una jornada de vaga parcial d’una hora a l’inici de cada torn (de 6 a 7 h, de 8 a 9 h, de 14 a 15 h i de 22 a 23 h) davant la situació d’estancament de les negociacions del conveni.

Divendres ja es va fer una reunió entre la direcció i els comitès de Nissan amb la mediació de l’Administració, que va finalitzar sense avenços, i avui hi ha prevista una nova reunió de mediació. Si la reunió d’avui també es tanca sense acord, es mantindrà la vaga parcial de demà i la vaga de 24 hores prevista per al proper 8 de novembre.

CCOO d’Indústria dóna suport a la mobilització i recorda a Nissan que fa mesos que es va iniciar la negociació del conveni, sense que, a data d’avui, s’hagin produït avenços significatius. Per això, CCOO exigeix a Nissan un canvi d’actitud que permeti desbloquejar la situació i tancar un conveni digne per als treballadors i treballadores i que garanteixi el futur de les dues plantes.