Noves jornades de vaga a Nissan davant l’estancament de les negociacions del conveni

El 27 d’octubre i el 3 de novembre, es manté la vaga d’una hora i el proper 8 de novembre, la vaga de 24 hores

Els treballadors i treballadores de Nissan Zona Franca i Nissan a Montcada tornen a mobilitzar-se a partir de demà davant la situació d’estancament de les negociacions del conveni, després que la reunió de mediació d’aquest matí hagi finalitzat sense acord. La direcció de l’empresa exigia la desconvocatòria de la vaga per avançar en les negociacions, però els comitès han manifestat que la representació dels treballadors i treballadores ja ha tingut prou mostres de bona fe negociadora i que el que toca ara és que l’empresa faci un avanç real de les negociacions.

Per aquesta raó, demà dijous, 27 d’octubre, i el dijous 3 de novembre, es manté la vaga d’una hora a l’inici de cada torn: de 6 a 7 h, de 8 a 9 h, de 14 a 15 h i de 22 a 23 h, i el proper 8 de novembre, la vaga de 24 hores.

CCOO d’Indústria dóna suport a la mobilització i recorda a Nissan que fa mesos que es va iniciar la negociació del conveni, sense que, a data d’avui, s’hagin produït avenços significatius. Per això, CCOO exigeix a Nissan un canvi d’actitud que permeti desbloquejar la situació i tancar un conveni digne per als treballadors i treballadores i que garanteixi el futur de les dues plantes.