Vaga parcial a Nissan pel desbloqueig de les negociacions del conveni

Aquest dimarts, 4 d’octubre, els comitès d’empresa de Nissan Zona Franca i Nissan Montcada han convocat una vaga parcial d’una hora per torn per forçar l’empresa a desbloquejar les negociacions del conveni col·lectiu, que fa mesos que es troben encallades. L’hora de vaga es farà a l’inici de cada torn: de 6 a 7 h, el torn de matí; de 8 a 9 h, el torn central; de 14 a 15 h, el torn de tarda, i de 22 a 23 h, el torn de nit.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a la vaga i a les mobilitzacions convocades pels comitès de Nissan. CCOO denuncia l’actitud intransigent de la direcció de l’empresa davant les propostes plantejades per la representació sindical dels treballadors i lamenta els intents continuats de l’empresa per endarrerir l’avenç de les negociacions.

Avui, 3 d’octubre, els comitès de les dues plantes de Nissan han convocat els treballadors i treballadores a concentrar-se a les portes de les respectives fàbriques a les 9 h i a les 18 h per reivindicar que es desencalli la negociació per avançar cap a un conveni digne.