L’afiliació de CCOO de Manresa dóna un sí crític al Pacte de Ciutat

CCOO signarà el Pacte de Ciutat de Manresa un cop fet el procés participatiu telemàtic i presencial entre els dies 1 i 8 de setembre. CCOO no va signar al juliol aquest pacte sense consultar i rebre l’opinió dels membres del sindicat residents a la ciutat.

Aquests tipus de consultes, les està fent CCOO de Catalunya de manera generalitzada i en aplicació de les conclusions del procés per millorar la transparència i democratitzar la presa de decisions sobre acords generals anomenat ASO (Assemblea sindical oberta) fet durant l’any 2015.

De les 1.523 persones afiliades amb dret de vot, 307 han votat sí, 38 han votat no i 12 han votat en blanc.

CCOO signarà el Pacte i treballarà perquè es compleixi, i perquè les inconcrecions i declaracions d’intencions que conté acabin en actuacions concretes. I CCOO proposarà la revisió integral d’aspectes que necessitin un reorientació integral.

CCOO designarà a tres persones per efectuar el seguiment del pacte