S’arriba a un acord per a la reindustrialització de la planta de Delphi a Sant Cugat del Vallès

Es tracta d’un projecte industrial que garantirà la continuïtat industrial de la planta i un mínim de 208 llocs de treball

Després d’un llarg període de negociació, aquest matí s’ha assolit un principi d’acord de reindustrialització de la planta de Delphi Diesel Systems, de Sant Cugat del Vallès, que garantirà la continuïtat de l’activitat industrial i un mínim de 208 llocs de treball de la plantilla de Delphi.

CCOO d’Indústria de Catalunya i el comitè d’empresa valoren positivament aquest acord, que ha estat fruit de l’esforç negociador de totes les parts implicades, ja que permetrà donar una sortida a una de les principals reivindicacions dels treballadors i treballadores en aquest procés, aconseguir una alternativa industrial que garantís la continuïtat de la planta i la màxima ocupació possible.

Demà s’ha convocat una assemblea per informar la plantilla del detall d’aquest acord que, en línies generals, preveu la posada en marxa d’un projecte industrial de les empreses J. Juan, Gutmar, Guillera i ISEE, amb una inversió de 12 milions d’euros en tres anys, que permetrà mantenir una ocupació estable i generar creixement econòmic i riquesa a la comarca. Està previst que en els propers dies se signi el document definitiu.

Amb aquest acord de reindustrialització es tanca un procés de negociació que es va iniciar el passat 4 de febrer, amb l’anunci de cessament de l’activitat per part de Delphi, i s’obre una nova etapa per a una part important de la plantilla actual.