Presentació del posicionament de CCOO en relació amb la sanitat a la comarca del Vallès Occidental

Roda de premsa dilluns, 23 de maig, a les 9.30 h, a la seu de CCOO de Sabadell

Dilluns, 23 de maig, CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central i la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya presentaran la seva posició sobre la sanitat pública al Vallès Occidental en roda de premsa, a les 9.30 h, a la seu de CCOO de Sabadell (Rambla, 75).

Davant les mesures preses pel Departament de Salut que consisteixen a treure l’activitat concertada de la Clínica del Vallès, acompanyades de l’afirmació per part de l’empresa de la realització d’un ERO, CCOO hem demanat al conseller de Salut, Antoni Comín, quin és el pla social per atendre i resoldre l’esmentat conflicte.

CCOO presentarà la seva posició sobre la sanitat en general a la comarca del Vallès Occidental i el cas concret de la Clínica del Vallès. Hi intervindran Jaume Gabarró, secretari general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de maig de 2016